سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: از نحوه بازی تیم اصلا راضی نیستم و امیدوارام در مسابقات بعدی بهتر باشیم.

پیراهن استقلال به تن بعضی‌ها گشاد است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  فرهاد مجیدی سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل الدحیل قطر در مورد این دیدار گفت: جا دارد از تماشاگران عذرخواهی کنم و انتظار داشتیم بازی بهتری را انجام دهیم. از ابتدا می‌دانستیم الدحیل بسته بازی می‌کند و کسب تساوی برای آن‌ها نتیجه خوبی بود. خیلی سخت به گل رسیدیم، اما نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. متاسفانه تعویض‌هایی که انجام دادیم آن طور که می‌خواستیم خوب نبود و از نحوه بازی تیم اصلا راضی نیستم و امیدوارام بهتر بازی کنیم. هر ۲ تیم می‌توانستند بازی را ببرند.

او درباره اضافه شدن ماجدی به کادر فنی گفت: من اصلا میرشاد ماجدی را حدود ۱۰ سال است که ندیدم و با او حرفی نزدم و باید بگویم فرشاد ماجدی از دوستان قدیمی من است و می‌دانستم می‌تواند به من کمک کند برای همین خواستم به کادر اضافه شود.

او در مورد سیستمی که تیمش در این دیدار بازی کرد گفت: بر خلاف بازی قبلی با سیستم ۴-۳-۲-۱ مقابل الدحیل بازی کردیم و می‌دانستیم آن‌ها ضد حمله می‌زنند. بارها با بازیکنان نکات گلزنی حریف را بررسی کردیم، اما این اتفاق افتاد و تصمیم گرفتیم با سیستم دیگری بازی کنیم که به گل هم رسیدیم، اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم.

مجیدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنانش انگیزه ندارند گفت: من بی انگیزگی را در بازیکنانم نمی‌بینم و آن‌ها همه توان را برای بازی می‌گذراند، اما واقعیتی که باید قبول کنیم و من بارها به شفر گفتم این بود که تیم ما مشکل بدنی دارد. شاید بدنسازی خوب نبوده و یا تمرینات خوب نبوده بی انگیزگی بازیکنانم را درک می‌کنم آن‌ها با تمام توان بازی کردند. وریا غفوری و دیگر بازیکنان مصدومیتشان برطرف نشده، اما بازی کردند.

او در مورد این دیدار ادامه داد: چون تیم الدحیل پر قدرت است می‌دانستیم روز سختی داریم و بازی‌های آسیایی نسبت به لیگ سخت‌تر است، حیف شد نتیجه نگرفتیم. من تغییر سیستم را با داشته هایم انتخاب کردم و متاسفانه دانشگر و زکی پور را نداشتیم و مجبور شدیم سیستم را تغییر دهیم.

مجیدی در مورد فشردگی بازی‌های لیگ گفت: اجازه دهید درباره برنامه سازمان لیگ حرف نزنم و فکر نمی‌کنم برنامه باعث شده باشد تیم‌ها ضرر کنند.

او ادامه داد: از هواداران استقلال عذر خواهی می‌کنم. ۴ - ۵ سال در استقلال نبودم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی در این باشگاه افتاده که یک بازیکن می‌آید و می‌گوید من نمی‌خواهم بازی کنم. در طول فوتبالم که در استقلال بودم چنین اتفاقاتی را ندیدم که بازیکن بگوید بازی نمی‌کنم.

مجیدی در مورد طارق همام گفت: تا زمانی که در استقلال هستم طارق همام دیگر جایی در استقلال ندارد. چطور همام می‌گوید، چون در لیست نیستم به خانه می‌روم؟ چه بر سر این استقلال آوردند؟

او ادامه داد: من فرهاد یک بار هم به خودم اجازه ندادم به مربی ام بگویم، چون در لیست نیستم به خانه می‌روم و بازی نمی‌کنم. پیراهن استقلال برای خیلی افراد گشاد است و باید قدر این پیراهن را بدانند و هر بازیکنی نمی‌تواند بیاید در استقلال بازی کند و حال اینکه بازیکن خارجی جای خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.