رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های قرآنی حرم منور رضوی در ماه رمضان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های قرآنی حرم منور رضوی در ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی شجاع اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی از فیض تلاوت قرآن کریم در ماه پر خیر و برکت رمضان این اداره اقدام به برگزاری ۷ محفل قرآنی در ساعات مختلف شبانه روز در این بارگاه مقدس و نورانی کرده تا زائران این بارگاه قدسی هر زمانی که اراده کنند بتوانند در این جلسات نورانی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: نخستین محفل قرآنی روزانه حرم رضوی همه روزه نیم ساعت بعد از اذان صبح به افق مشهد در صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی و جلسه دوم ترتیل‌خوانی از ساعت ۱۱ الی ۱۲ در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شجاع افزود: محفل ترتیل‌خوانی سوم بارگاه منور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد پذیرای زائران و مجاوران حرم رضوی است.

وی همچنین به برگزاری محفل ترتیل‌خوانی ویژه بانوان زائر و مجاور اشاره کرد و گفت: رواق مبارکه حضرت زهرا(س) نیز همه روزه از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۲:۱۵ میزبان محفل ترتیل‌خوانی خواهران است و این مراسم در روزهای جمعه همین ساعت در دارالقرآن الکریم حرم رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی عنوان کرد: ترتیل‌خوانی و جزءخوانی کلام‌الله مجید از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در رواق دارالمرحمه و از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در رواق غدیر از دیگر برنامه‌های قرآنی حرم رضوی در ایام ماه پر خیر و برکت رمضان است.

وی افزود: محفل قرآنی «مهمانی خدا» ویژه نوجوانان زائر و مجاور بارگاه قدسی رضوی نیز همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

شجاع با بیان اینکه مشهدالرضا(ع) مهد قاریان و حافظان قرآن کریم است اظهار کرد: جلسات ترتیل‌خوانی حرم مطهر رضوی با حضور قاریان و حافظان برجسته و بین‌المللی قران کریم برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.