قزوین_ حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، تولیدکنندگان محتوای دیجیتال اسلامی در حوزه‌های آموزش نیروی انسانی و تجهیزات موردحمایت قرار می‌گیرند.

تولیدکنندگان محتوای دیجیتال اسلامی حمایت می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به فراگیری حوزه دیجیتال در عصر جدید، ضرورت جریان‌سازی تولید محتوای دیجیتال با موضوعات معارف اسلامی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی افزود: در محتوای فرهنگی باید مطابق با سبک زندگی اسلامی باشد، بنابراین در حوزه تولید محتوای دیجیتال باید محتوای ایرانی و اسلامی بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و آثار این حوزه تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید به‌منظور تقویت تولیدکنندگان دیجیتال و با توجه به فرارسیدن ایام مبارک ماه رمضان از استارت‌آپ‌های حوزه دیجیتال با محتوای اخلاقی، قرآنی و اسلامی در حوزه‌های قرآن، اهل‌بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی با رویکرد تولید محتوای اسلامی حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص ماه مبارک رمضان نیست ولی ماه مبارک بهانه‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان این عرصه است، تأکید کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان این عرصه نیاز به حمایت در این حوزه دارند درعین‌حال آثار تولیدشده دارای مضمون و محتوای اسلامی موردحمایت قرار می‌گیرند که این امر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حسینی یادآور شد: استارت‌آپ‌ها از سه بخش مهم نیروی انسانی، تجهیزات و سرمایه‌گذار تشکیل می‌شوند، با توجه به اینکه مرکز دیجیتال قزوین ظرفیت خوبی در حوزه دیجیتال دارد بنابراین با همکاری این مرکز در بخش‌های آموزش نیروی انسانی و تجهیزات امانی تا زمانی که استارت‌آپ شکل بگیرد تولیدکنندگان موردحمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: با همکاری مرکز دیجیتال استان به‌منظور ترویج تولید محتوای اسلامی، ضمن حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم گامی در جهت کارآفرینی برداریم، به‌طوری‌که با آموزش تخصصی، افراد مختلفی در این حوزه فعال شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: قزوین توانایی تبدیل‌شدن به قطب حمایت از آثار دیجیتال اسلامی را دارد، سرمایه‌گذاری به‌منظور توسعه نرم‌افزارهای اسلامی در استان قزوین عملی منطقی و معقول است، اگرچه در کوتاه‌مدت این سرمایه‌گذاری سودی را دربرندارد ولی با توجه به گرایش و ظرفیت استان، در آینده و به‌صورت بلندمدت سود ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.