سالار عقیلی، محسن چاوشی، امید نعمتی، حجت اشرف‌زاده و ... خوانندگانی هستند که در شب‌های ماه مبارک رمضان صدایشان مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

کدام خوانندگان تیتراژ سریال های رمضانی را می خوانند؟

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، شبکه اول سیما سریال «از یادها رفته» را برای شب‌های ماه رمضان تدارک دیده است؛ حجت اشرف‌زاده تیتراژ این سریال را خوانده است. رضا یزدانی نیز به عنوان یکی از بازیگران این سریال نقش‌آفرینی می‌کند و در بخش‌هایی از آن می‌خواند.

محسن چاوشی اما خواننده تیتراژ سریال «دلدار» است که برای پخش از شبکه دوم سیما آماده شده است؛ شبکه سوم سیما نیز با سریال «برادر جان» و صدای سالار عقیلی مهمان خانه‌های مردم می‌شود. برنامه «هزار داستان» نیز با صدای امید نعمتی پیش از افطار راهی آنتن شبکه نسیم خواهد شد.

شبکه چهارم سیما در نظر دارد سریال «امام علی (ع)» را در ماه رمضان پخش کند که موسیقی این سریال به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی و صدای صدیق تعریف جزو آثار ماندگار موسیقی ایران است.

اما اجرای برنامه افطار شبکه سوم سیما امسال در دستان بنیامین بهادری است؛ البته تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز مشخص نیست تیتراژ این برنامه را با نام «ماه ماه» خود بهادری می‌خواند یا این کار به شخص دیگری سپرده شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.