البرز- منصور بیک وردی در خصوص آخرین وضعیت تیم مقاومت البرز گفت: مقاومت متعلق به مردم البرز بوده و جدایی این تیم از این استان غیرممکن است.

جدایی باشگاه مقاومت از البرز غیرممکن است

منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پیش تر دستوری از جانب ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده بود که باشگاه های نظامی را از ادامه تیمداری منع کرده بود.

وی با بیان این که هنوز تصمیم قاطعی در خصوص باشگاه مقاومت اتخاذ نشده است، گفت: تا این لحظه تصمیمی از سوی ستادکل نیروهای مسلح اتخاذ نشده و این در حالی است که هیئت فوتبال البرز بصورت تمام قد از حفظ امتیاز این تیم دفاع می کند.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: به شخصه وجود باشگاه نظامی را اتفاقی مثبت می دانم چرا که بسیاری از سربازان می توانند بجای رفتن به پادگان در تیم های ورزشی مثل مقاومت فعالیت کنند.

بیک وردی از آمادگی هیئت فوتبال برای حفظ سهمیه البرز در لیگ برتر فوتسال خبرداد و گفت: دشوارترین اتفاقات را نیز پیش بینی کرده ایم و این امادگی را داریم تا در صورت عدم تیم داری باشگاه های نظامی تیمی را روانه لیگ برتر فوتسال کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: با تمام توان جهت حفظ امتیاز باشگاه مقاومت در استان البرز تلاش می کنیم و بدون شک با حمایت مسئولین به نتایج خوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.