سخنگوی قوه قضائیه درباره اظهارنظر وزیر امور خارجه درخصوص تبادل زندانیان گفت: در دوره جدید مذاکره‌ای درباره تبادل زندانیان انجام نشده است. انتظار ما از عزیزان هم این است که درباره موضوعات مرتبط با قوه‌قضاییه یا اظهارنظر نکنند یا با هماهنگی باشد.

 اسماعیلی: مذاکره‌ای با قوه‌قضائیه درباره تبادل زندانیان نشده است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر تبادل زندانیان آمریکایی و همچنین پرونده نازنین زاغری گفت: اولاً قوه قضائیه، قوه مستقل است و متولی و متکفل امور قضایی  از جمله مسئله زندانیان با قوه قضائیه است. در دوره جدید مذاکره‌ای در ارتباط با تبادل زندانیان انجام نشده است اما از ایام قبل خبر ندارم. با رعایت استقلال، قوه قضائیه در صورتی که ضوابط و مقررات ایجاب کند و مراجع ذی صلاح تصمیم بگیرند، همکاری لازم را خواهد داشت. انتظار ما از همه عزیزان و بزرگواران این است که در ارتباط با موضوعات مرتبط با قوه قضاییه اظهارنظر نکنند یا با هماهنگی دستگاه قضا باشد.

وی گفت: نازنین زاغری نیز پرونده محکومیت دارد و در حال تحمل کیفر است. پرونده مفتوح دیگری نیز دارد که در دست رسیدگی است و این پرونده هم در فرصت مناسب رسیدگی می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.