همدان- سرهنگ رضا عزیزی گفت: کاربران خودروهای کشاورزی در حد فاصل مزرعه و محل سکونت خود بدون رعایت حداقل موارد ایمنی به جاده وارد می شود و حادثه ایجاد می‌کنند.

 خودروهای کشاورزان همدان حادثه ساز است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: استان همدان استانی با بستر توسعه و اشتغال کشاورزی است و با فرارسیدن فصل کشاورزی تصادف های ناشی از برخورد خودرو ها با ماشین الات کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به ورود خودروی کشاورزان به جاده‌های استان و ایجاد حادثه در فصل کشاورزی، افزود: کاربران خودرو های کشاورزی باید از ورود به سطح جاده به جد اجتناب کنند، در صورت ضرورت ورود به سطح راه های استان در منتهی الیه مسیر حرکت خود در جاده حرکت کنند و از سد یکباره مسیر خودروهای عبوری بپرهیزیند و قبل از تردد در شب هم حتما از سالم بودن چراغ خطر و روشنایی ماشین کشاورزی خود مطمئن شوند.

 وی بیان کرد: ورود خودروهای کشاورزی به جاده‌های اصلی و آزاد راه ها هم ممنوع است. دلیل هم سرعت پایین این خودروه و ایجاد اختلا ل در عبور خودروهاست که تصادف را ایجاد می‌کند.

 وی گفت: در حوادث غیر ترافیکی سال گذشته استان همدان  ۳۰ نفر جان باختند که ناشی از واژگونی تراکتور در زمین کشاورزی یا سطح آسفالت بود. اخیرا هم در مسیر آورز مان به نهاوند یکدستگاه تراکتور با خودروی سواری برخورد کرد که در این حادثه راننده تراکتور کشته شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.