البرز- ملیحه اکبری از مسکوت ماندن طرح سامانه شفافیت مالی در شهرداری فردیس خبرداد و گفت: این طرح با ۷ رای به تصویب رسید اما شهرداری هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

ملیحه اکبری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مدیریت شهری کرج و تهران از ایجاد سامانه شفافیت مالی خرسند هستند و آن را اتفاقی مثبت جهت جلوگیری از فساد مالی می دانند؛ این در حالی است که بنده طرح شفافیت مالی را ۴ ماه قبل ارائه دادم اما هیچ اقدامی از سوی شهرداری فردیس صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: شهروندان فردیس به مدیریت شهری اعتماد کرده اند و این حق را دارند که از تشکیلات مالی شهرداری و نحوه انعقاد قراردادها، دریافتی ها و میزان پرداخت ها مطلع باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به عدم برگزاری مراسم روز شورا در این شهر گفت: بنابر تصمیم جمعی اعضای شورا مقرر شد تا هزینه مراسم روز شورا صرف مناطق سیل زده شود از همین رو مبلغ ۴۰ میلیون تومان را برای کمک به مردم خوزستان اختصاص دادیم.

اکبری از ارائه طرح ایجاد بازارچه خود اشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار در فردیس خبر داد و گفت: بررسی طرح و کارشناسی آن حدود ۲ ماه به طول می انجامد که امیدواریم با همکاری دستگاه های متولی شاهد راه اندازی این بازارچه در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.