قزوین_ ندا مشاطان گفت: تا پایان هفته بدلیل گذر امواج ناشی از یک سامانه بارشی در ساعات بعدازظهر و شب، ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد پیش بینی می شود.

هوای قزوین تا پایان هفته بارانی است

ندا مشاطان کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین به وضعیت آب و هوای استان اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، تا پایان هفته بدلیل گذر امواج ناشی از یک سامانه بارشی در ساعات بعدازظهر و شب، ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان از امروز تا فردا، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر و شب افزایش ابر گاهی وزش باد و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی و برای روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه، کمی ابری و از بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

مشاطان یادآور شد: برای روز پنج شنبه و جمعه نیز هوای صاف تا کمی ابری و از بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان آوج با ۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینیه دما مربوط به شهر رازمیان با ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.