با حذف و جابه‌جایی چند عضو مجمع انتخابات هیأت فوتبال خراسان رضوی، شائبه مهندسی این انتخابات قوت گرفت!

حذف عجیب نماینده مربیان زن در انتخابات هیأت فوتبال خراسان رضوی + عکس
حذف عجیب نماینده مربیان زن در انتخابات هیأت فوتبال خراسان رضوی + عکس

به گزارش قدس آنلاین ، انتخابات پر حاشیه رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی پس از ماه‌ها کش‌وقوس بالاخره قرار است پنجشنبه هفته جاری با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مشهد برگزار شود.

انتخاباتی که از زمان ثبت نام کاندیداهای آن تا زمان تایید صلاحیت آن‌ها و البته زمان برگزاری‌اش حرف و حدیث‌های بسیار زیادی را به‌دنبال داشت.

اما حالا در فاصله چند روز باقی مانده تا برگزاری آن اتفاقات عجیب و غریبی در حال رخ دادن است که شائبه مهندسی بودن آن را بیش از پیش مطرح می‌کند و نشان می‌دهد که گویا کاسه‌ای زیر نیم کاسه است!

هیأت فوتبال خراسان رضوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه به‌تمامی ۴۴ عضو این مجمع که لیست آن به‌تایید فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی رسیده بود، ابلاغ شرکت در انتخابات را ارایه و تسلیم آن‌ها می‌کند.

بر این اساس دو عضو مجمع به‌نام‌های فاطمه شریف به‌عنوان نماینده مربیان زن و سیده رویا کلاتی به‌عنوان نماینده بازیکنان زن معرفی شدند، اما درست در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری این انتخابات، به‌یکباره نام آن‌ها از لیست افراد رأی‌دهنده خط خورد و دو نفر دیگر جایگزین آن‌ها شدند!

با این اتفاق عجیب هیأت فوتبال برای توجیه کار خود طی نامه‌ای به‌فدراسیون فوتبال به‌تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه دلایل عجیب‌تری را برای این تغییر مطرح کرد که دو موضوع مهم را نشان می‌دهد.

اول اینکه هیأت فوتبال خراسان رضوی چه‌طور قبل از ارائه ابلاغ به‌رأی‌دهندگان سوابق و شرایط آن‌ها را بررسی نکرده است و دوم اینکه چرا در فاصله کوتاه تا زمان برگزاری انتخابات دست به‌تغییر زده است؟

جالب‌تر اینجا است که در قانون انتخابات هیأت فوتبال نیامده است که حتما نماینده مربیان یا بازیکنان زن باید در تیم لیگ برتری حضور داشته باشند، بلکه قید شده باید فعالیت داشته باشند، همچنین براساس قوانین، فرد دیگری نیز با شرایط مشابه فاطمه شریف در لیست حضور دارند، بنابراین آن فرد هم باید حذف شود که نشده است!

با این اتفاقات حالا شائبه مهندسی انتخابات از سوی هیأت فوتبال استان بیش از پیش خودنمایی می‌کند، هرچند در این مورد گویا اعتراض برخی از کاندیداهای دیگر سبب شده است تا اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، لیست افراد رأی‌دهنده را امروز دوباره مورد بررسی قرار دهد.

انتخابات هیأت فوتبال خراسان رضوی قرار است با حضور ۸ کاندیدا پنجشنبه هفته جاری در مشهد برگزار شود.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.