با دستور استاندار خراسان رضوی، شهر گلبهار در اولویت تخصیص اعتبارات مربوط به تامین سرانه های ورزشی قرار می گیرد.

گلبهار در اولویت تخصیص اعتبارات سرانه ورزشی قرار می گیرد / پیگیری ساخت آرامستان شهر گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، جلسه بررسی مشکلات شهر گلبهار با حضور علیرضا رزم حسینی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران محلی در دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه امام جمعه گلبهار برای رفع مشکلات این شهر گفت: موضوع کمبود سرانه های ورزشی، آموزشی، فرهنگی، ساخت آرامستان گلبهار و استقرار ادارات دستگاه های اجرایی در این شهر پیگیری خواهد شد.

علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه مکان فعلی در نظر گرفته شده برای ساخت آرامستان گلبهار دارای مصوبه قانونی است، افزود: در عین حال به منظور بررسی گزینه های بیشتر برای نهایی شدن مکان احداث این آرامستان، فرمانداری شهرستان چناران باید طی دو هفته آینده پیشنهادات خود را ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت های مورد نیاز در شهرهای جدید نیازمند گذشت زمان است و نباید انتظار داشت که همه امکانات و زیرساخت ها در مدت کوتاهی فراهم شود.

در این جلسه با دستور استاندار خراسان رضوی مقرر شد، ضمن قرار گرفتن شهر گلبهار دراولویت تخصیص اعتبارات مربوط به سرانه های ورزشی و استقرار برخی ادارات دستگاه های اجرایی در این شهر، پیگیری های لازم برای ساخت آرامستان انجام گیرد.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.