قزوین_ حجت الاسلام علی رمضانی از ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

حجت الاسلام علی رمضانی مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای استفاده از آن و خودشناسی و خداشناسی است و در این ماه می توان از تمام لحظات آن بهره مند شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه ماه رمضان، ماه قرآن نامیده می شود، برنامه های مختلفی در این ماه از جمله ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، قرائت ادعیه، تفسیر قرآن، سخنرانی و بیان احکام و افطاری و اطعام در کانون های مساجد استان پیش بینی شده است.

رمضانی گفت: علاوه بر برنامه های یاد شده، برنامه شاخصی در ماه مبارک رمضان و محفل انس با قرآن برگزار می شود که برگزاری این محفل در پنج مسجد استان و با مشارکت و همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه استان قزوین صورت می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: ویژه برنامه هایی نیز در لیالی قدر پیش بینی شده است که به دلیل همزمانی این شب ها با مناسبت هایی همچون ولادت امام دوم شیعیان، برگزاری برنامه هایی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است.

وی خاطر تصریح کرد: ماه رمضان در نزد خداوند متعال ماه گرامی و عزیزی است و سفارش های ویژه ای از ائمه درباره این ماه عنوان شده است و امید می رود این ماه را غنیمت دانسته و در استفاده از لحظه و دقیقه های آن فرصت را غنمیت بشماریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.