قزوین_ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: به منظور گسترش همکاری های فرهنگی و آموزشی و دوره امدادی کمیته امداد امام خمینی و جمعیت هلال احمر قزوین تفاهم نامه امضا می کنند.

کمیته امداد و هلال احمر قزوین تفاهم نامه امضا می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین مجید مومنی در دیدار با دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ  را تبریک گفت و از زحمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

وی در این دیدار به تعامل خوب کمیته امداد و جمعیت هلال احمر به خصوص در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: علی رغم تلاش های دشمنان نظام، مردم به کمیته امداد، هلال احمر و سپاه اطمینان کردند و کمک های خود را به سیل زدگان در اختیار این ارگان ها قرار دادند.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز به اعتمادسازی بیشتر در خصوص فعالیت های این دو ارگان کمک رسان تاکید داشت و افزود: با توجه به مددجوهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می توان آموزش دوره های آشنایی با مخاطرات و امداد و کمک های اولیه ویژه پرسنل و مددجویان توسط این جمعیت برگزار گردد.

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای میان جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان  به منظور گسترش همکاری‌ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها، امکانات و توانایی‌های موجود در ارگانهای مذکور منعقد گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.