خراسان شمالی- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: این استان دارای ۷۳ معلم و ۳۷۳ دانش آموز شهید است.

خراسان شمالی میزبان یادواره ۷۳ شهید فرهنگی

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، عباس سعیدی از برگزاری یادواره ۷۳ شهید فرهنگی استان خبرداد و گفت: در استان ۷۳ معلم و ۳۷۳دانش آموز شهید داریم.

 وی خاطر نشان کرد: مأموریت ما اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که برگرفته از آیات نورانی قرآن ، گفتار ائمه معصومین  و منویات مقام معظم رهبری است.

سردار حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در این مراسم گفت: همه دوستان انقلاب اسلامی و مومنان و مسلمانان و حتی دشمنان نظام اسلامی متوجه شدند قدرت ایران اسلامی به واسطه شهدایی است که تقدیم نظام شده اند.

وی افزود: هر آن چه امروز داریم و با موفقیت پشت سر گذاشتیم، به واسطه شهداست و هر آن چه در آینده برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمندیم با بازخوانی سیره عملی شهدا به دست می آید و تا زمان رسیدن به آن باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم.

وی اضافه کرد: اگر لحظه ای از راه نورانی شهدا غافل شویم سرعت رسیدن به ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام با وقفه مواجه می شود.

وی اضافه کرد: نیازمند آن هستیم که معلمانی از جنس شهدا داشته باشیم؛ معلمانی که خودشان آینده ساز هستند و بتوانند در گام دوم انقلاب در رسالت خطیری که برعهده شان است به درستی عمل کنند تا موفق به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی شویم که مهم ترین و محوری ترین نقش آن بر عهده معلمان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.