قزوین_ مراسم تکریم و معارفه مدیران کل انتقال خون استان قزوین برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل انتقال خون استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل انتقال خون استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری، روز چهارشنبه در اداره کل انتقال خون استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که دکتر شمس معاون فنی و فناوری های نوین و دکتر بلوچی مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون حضور داشت، از زحمات چندین ساله دکتر محمدحسین برادران مدیرکل سابق انتقال خون استان قزوین تجلیل و مهدی اکبری به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون این استان معرفی شد.

دکتر شمس معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون ایران در این مراسم اظهار داشت: در سوابق دکتر مهدی اکبری در انتقال خون ایلام و موفقیت های ایشان می توان گفت که دکتر مهدی اکبری دهبالایی در انتقال خون ایلام عملکرد بسیار موفقی داشته و در حال حاضر انتقال خون ایلام از پایگاه های پیشرو در کشور محسوب می شود.

وی استان قزوین را در شاخص های اهدای خون موفق عنوان کرد و ادامه داد: انتقال خون قزوین از ابتدا از انتقال خون های برتر کشور در اکثر شاخص های اهدای خون بوده است و امیدواریم این روند رو به رشد با همکاری تلاش های نیروهای انتقال خون قزوین و حضور دکتر اکبری ادامه داشته باشد و شاهد رشد و موفقیت های ارزشمندی در این بخش باشیم.

در ادامه این مراسم، از زحمات دکتر اسدی که در این مدت به طور همزمان مدیریت انتقال خون زنجان و سرپرستی انتقال خون قزوین را بر عهده داشت از سوی دکتر بلوچی تقدیر صورت گرفت.

دکتر بلوچی گفت: انتخاب مدیران باید بر پایه شایستگی و توانمندی آنها باشد و تلاش کردیم در سازمان انتقال خون به امر توجه کنیم و انتخاب مدیران در سازمان انتقال خون بر اساس تخصص و شناخت بالا از مجموعه است.

در این مراسم، حکم ابلاغ دکتر مهدی اکبری دهبالایی از سوی علی اکبر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به وی اعطا شد.

گفتنی است انتقال خون استان قزوین از جمله ادارات فعال بوده که طی چند سال گذشته توانسته رتبه های مهمی را در برخی از شاخص های اهدای خون کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.