۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 655536

کاپیتان سابق استقلال می گوید گل چهارم لیورپول به بارسا همه را یاد گل ژاپن به ایران انداخت.

عنایتی: گل لیورپول همه را یاد بازی ژاپن انداخت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال لیورپول در یکی از بهترین بازگشت های تاریخ شب گذشته موفق شد شکست ۳ بر صفر برابر بارسلونا را در بازی برگشت با نتیجه ۴ بر صفر جبران کند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.


رضا عنایتی به عنوان هوادار دو آتشه بارسلونا گفت و گوی جذابی با ورزش سه انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:  

به عنوان یک طرفدار بارسلونا شب گذشته چه حسی داشتید؟


کل بازی حرص می خوردم. از اول که بازی شروع شد مشخص بود از هم گسیختگی در تمام خطوط وجود دارد. بازیکنان بارسلونا تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند و این مساله در گل چهارم بارسلونا کاملا مشخص بود.


برای شما عجیب نبود بارسلونا گل چهارم را اینقدر آماتور دریافت کرد؟

گل چهارم همه ایرانی ها را یاد بازی با ژاپن انداخت. غیر قابل توصیف بود چنین اتفاقی در این سطح که بارسلونا بازی می کند. تمام ۱۱ بازیکنی که در زمین بودند خوب نبودند و شاید فقط ویدال بهتر از بقیه بازیکنان بود. بقیه بازیکنان در فرم ۵۰ درصدی هم نبودند.

در آن زمان همه به کی روش خورده می گرفتند که روحیه ای که او به بازیکنان داد باعث شد آنها به داور اعتراض کنند و بازی را رها کنند.  


اصلا بعضی از وقت ها فوتبال بازی اتفاق ها است و شما نمی توانید فوتبال را پیش بینی کنید. در آن بازی خیلی ها به کی روش خورده گرفتند و دقیقا گل حذف شدن بارسلونا هم به همین شکل اتفاق افتاد. این نشان می دهد فوتبال بازی اتفاقات است و در هر دقیقه یک اتفاق ممکن است در آن بیفتد.

بچه های شما در زمان بازی برای شما کری نمی خواندند؟

خدا را شکر بچه ها خواب بودند، معین رئالی است و وقتی بیدار شد تا صبح برای من کری خواند. اما دوقلوها صبح مدرسه رفتند و من دیگر آنها را ندیدم.

شاید اگر امیرحسین فتحی مدیرعامل بارسلونا بود، همان دیشب والورده را برکنار می کرد. این را قبول دارید؟

این اتفاق در بین تمام تیم های لیگ برتری هم می افتد. خیلی زود عاشق و خیلی زود فارغ می شویم. هم مدیران استقلال و هم دست اندرکاران شاید بعد از اتمام شانس قهرمانی استقلال به این نتیجه رسیدند که خیلی زود سرمربی را تغییر بدهند تا تیم زمان را از دست ندهد.


فکر می کنید برکناری شفر عاقلانه بود؟  


ببینید شفر فرصت کافی داشت اما در انتخاب ترکیب ثابت مشکل داشت. فکر می کنم برای شفر فرصت خوبی بود. در این دو سه بازی به نظرم آقای فتحی می خواست فرصتی به مجیدی بدهد تا تجربه خوبی بدست بیاورد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.