فرانس فوتبال مدعی شد رئال مادرید قصد دارد در فصل تابستان کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را با رقم نجومی ۲۸۰ میلیون یورو جذب کرده و به مادرید منتقل کند.

جنون تابستانی رئال؛ ۲۸۰ میلیون یورو برای امباپه

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال می‌گوید فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم خود را گرفته و مصمم است با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی فصل را منفجر کرده و کیلیان امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن را با قراردادی نجومی به ارزش ۲۸۰ میلیون یورو رئالی کند و رکورد تاریخ نقل و انتقالات فوتبال را بشکند.

زین‌الدین زیدان سرمربی جدید رئال مادرید بارها از علاقه خود به جذب امباپه صحبت کرده و فرانس فوتبال می‌گوید علاقه زیدان به پدیده جوان فرانسوی یکی از عواملی بوده که پرز را به جذب او مصمم کرده است. فرانس فوتبال می‌گوید انتقال امباپه اولین قدم از اقدامات نقل و انتقالاتی رئال خواهد بود و این باشگاه اسپانیایی قصد دارد ادن هازارد از چلسی و پل پوگبا از منچستریونایتد را هم به برنابئو بیاورد.

فرانس فوتبال می‌گوید زیدان قصد دارد امباپه را به ستاره اول رئال مادرید تبدیل کرده و برای فصل آینده تیمش برنامه‌ای تنظیم کرده که شامل تغییراتی گسترده می‌شود. از جمله ستاره‌هایی که احتمال می‌رود در برنامه جدید زیدان جایی نداشته باشند به گرت بیل، خامس رودریگز، ایسکو و کریم بنزما اشاره شده است.

امباپه ۲۰ساله در جام جهانی نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه بازی کرد تا از همان زمان به یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شود و باشگاه‌های زیادی برای جذب او برنامه‌ریزی کنند.

امباپه در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۱۵۰ میلیون پوندی از موناکو به پاری سن ژرمن منتقل شد. رئال مادرید همان زمان می‌خواست این جوان فرانسوی را جذب کند ولی در رقابت با PSG شکست خورد. حالا به نظر می‌رسد پرز و مدیران ارشد رئال مصمم هستند با ارائه پیشنهاد نجومی خود کاری کنند مسئولین پاری سن ژرمن چاره‌ای جز موافقت با پیشنهاد آنها نداشته باشند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.