معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان، محموله اهدایی کمک‌های خدام رضوی با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای سیل زدگان استان لرستان ارسال شد.

ارسال محموله ۱۰ میلیاردی کمک‌های آستان قدس برای سیل‌زدگان استان لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سید خلیل منبتی در حاشیه بارگیری این محموله، با اشاره به اینکه اقلام اهدایی در قالب دو دستگاه تریلی و یک دستگاه خاور به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال می‌شود، اظهار کرد: این محموله شامل اقلام ضروری زندگی همچون فرش، لوازم منزل، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، مواد غذایی و ... است.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی از ابتدای جاری شدن سیل در استان‌های کشور نسبت به ارسال کمک و نیروهای جهادی اقدام کرده است، تصریح کرد: علاوه ‌بر این محموله تاکنون، محموله‌های دیگری برای استان‌های سیل‌زده نظیر گلستان، خوزستان و لرستان از طرف معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ارسال شده است لذا این اولین و آخرین محموله امداد رسانی نخواهد بود.

وی ابراز کرد: بنابر دستور تولیت آستان قدس رضوی و در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر، بخشی از افطاری سفره‌های اکرام رضوی به مناطق سیل زده کشور اختصاص یافته است.

منبتی در پایان از توزیع روزانه ۱۵۰۰ بسته افطاری در مساجد حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان روزانه ۲ هزار نفر از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در میهمانسرای حرم مطهر رضوی از خوان با برکت حضرت رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.