مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: عملیات تکمیل و نوسازی استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

استادیوم ثامن‌الائمه(ع) مشهد تا پایان شهریورماه امسال تکمیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی صبح امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی در هتل پارس مشهد اظهار داشت: از آقای برادران که چهار سال سکاندار هیئت فوتبال خراسان رضوی بودند تشکر می‌کنم چراکه از هر تلاشی برای پیشرفت فوتبال استان دریغ نکرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: از مسئولان کمیته‌ها و افرادی که در این مدت به این هیئت کمک کردند تشکر می‌کنم. در این چند ماه که من خدمت دوستان هستم همکاری بسیاری خوبی را با هیئت جهت پیشرفت این ورزش در استان داشته‌ایم و از این بابت خوشحال هستم.

فتاحی افزود: برگزاری انتخابات در سلامت از اهداف ما است و تلاش هیئت فوتبال خراسان رضوی مبنی بر سالم برگزار کردن انتخابات است و اگر اعتراضی باشد تا قبل پایان مجمع بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزهای بزرگی برای فوتبال استان در پیش است و امیدواریم پدیده شهر خودرو موفق به کسب سهمیه آسیایی برای اولین بار در استان خراسان رضوی شود و همه باید تلاش کنیم تا با همدلی بین پیشکسوتان و همه اعضای فوتبال موفق به پیشرفت این ورزش در استان شویم.

فتاحی اذعان کرد: تکمیل استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد با سرعت بالا شروع شده، کاشت چمن و اسکوبورد و گازکشی انجام شده و تا ماه شهریور شاهد بهره برداری از مجموعه ثامن خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به لطف ریاست فدراسیون فوتبال با احداث حدود ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی موافقت شده و استادیوم‌هایی نیز در سطح استان تا انتهای سال به بهره برداری خواهد رسید. امیدواریم هرکسی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی را برعهده می‌گیرد توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشد و توجه بسیاری به این بخش باید در نظر گرفته شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.