عضو شورای شهر مشهد از راه‌اندازی و احداث مجتمع آجیل و خشکبار مشهد با حمایت بخش خصوصی خبر داد.

مجتمع آجیل و خشکبار در مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد نوروزی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصادی منطقه ۵ مشهد اظهار داشت: هدف ما در بازدید از مناطق شهرداری بررسی موقعیت مکانی، مشکلات سرمایه‌گذار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است، گامی که در راستای بهبود و تسریع امور مرتبط با اجرای پروژه‌ها انجام می‌گیرد و نقش بسزایی در تصمیم‌گیری اعضای شورا دارد.

وی ضمن رضایت‌مندی از خدمت‌رسانی شهرداری منطقه ۵ مشهد در اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهروندان بیان کرد: در بازدید از مجموعه اراضی پارک دو هکتاری انتهای شهید شفیعی گلشهر، پروژه پارک بازار و مجموعه آبی گلشن در انتهای شهید آوینی واقع در منطقه ۵ شاهد کیفیت و پیشرفت بسیار خوبی بودیم.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به اعتباری که شهرداری برای این پروژه‌ها در نظر گرفته است انتظار بهره‌برداری هرچه سریع تر را داریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین پارکینگ خودروی سایپا دیگر پروژه منطقه ۵ است که با توجه به اینکه در محدوده خارج از شهر احداث شده نقش بسزایی در کاهش ترافیک منطقه ایجاد کرده است.

نوروزی اجرای پروژه‌هایی از این دست در مناطق کم برخوردار شهر را از اقدامات مثبت شهرداری دانست و در زمینه پروژه‌های معوق تصریح کرد: پروژه مشارکتی ولایت که در مقیاس پروژه‌های مهم و قابل توجه شهری در این منطقه قرار دارد، به دلیل اینکه سرمایه‌گذار از سرمایه کافی بهره مند نیست، متوقف شده؛ همچنین مجتمع آجیل و خشکبار که دیگر پروژه در این منطقه است توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که امیدواریم با تدابیر لازم مشکلات این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر رفع و به ثمر برسد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی با اجرای پروژه‌های اقتصادی کار خوبی است که نیاز به حمایت دارد، با توجه به اینکه زمان برای سرمایه‌گذاران با توجه به صرف هزینه حائز اهمیت است باید کاهش یابد که سعی داریم در همین راستا طی جلسات متعدد و همکاری با سرمایه‌گذاران روند اجرای پروژه‌ها را تسریع بخشیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.