یزد - رئیس بهزیستی اردکان از مساعدت شورا ی شهر و شهرداری اردکان برای ساخت ساختمان جدید انجمن معلولین اردکان خبرداد .

مساعدت شهرداری اردکان برای احداث ساختمان انجمن معلولین اردکان

حمیدرضا پایدارفر درگفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت : در نشست مشترک رئیس بهزیستی با شهردار و اعضاء شورای شهر اردکان ، مساعدت شورای شهر و شهرداری اردکان در ایجاد ساختمان جدید انجمن معلولان ، برای ارائه خدمت به معلولین و متمرکز کردن برنامه های ویژه معلولان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود : ساختمان قدیمی این انجمن بیش از ۴۰ سال قدمت داشت و علاوه بر خطرات جانی برای کارکنان، امکان ارائه‌ی خدمت مورد نظر به مددجویان در آن وجود نداشت.

پایدار فرتصریح کرد : آمار معلولین تحت پوشش بهزیستی اردکان بیش از دو هزار نفر است که از این تعداد ۵۰۰ معلول جسمی حرکتی ، ۴۳۰ معلول ذهنی، ۱۶۵معلول شنوایی، ۲۳۷ معلول بینایی و۱۵۰روانی مزمن هستند که از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.  

رئیس بهزیستی اردکان از شورای شهر ، شهرداری و خیرین  شهرستان به جهت کمک ‌های مالی، همکاری و مساعدت در انجام این پروژه قدردانی کرد وگفت: شماره حساب ۱۲۸۰۲۳۱۶۲۰ انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و همشهریان برای کمک به بازسازی ساختمان انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان است .

وی خاطر نشان ساخت :شهرداری اردکان اعلام کرد علاوه بر قبول هزینه تخریب ساختمان قدیمی انجمن ، کلیه مجوزهای ساخت‌ و ساز اعم از هزینه صدور پروانه ساختمان، تغییر کاربری ، حق پارکینگ ، عوارض و ... برای این سازه رایگان باشد.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.