همدان- رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: سال گذشته اورژانس همدان ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر مجروح را به بیمارستان های استان منتقل کرد که رایگان درمان شدند.

تعداد آمبولانس‌های اورژانس همدان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب معصومی  اظهار کرد: سال گذشته اورژانس ۱۴ هزار نفر مجروح را به بیمارستان های استان منتقل کرده بود که بر اساس دستورالعمل ها هم اداره‌ها موظف شدند با ایفای نقش موثر خود در حوادث سالی ۱۰ درصد  از تعداد فوتی حوادث ترافیکی بکاهند و هدفگذاری امسال هم کاهش تعداد فوتی به کمتراز ۴۰۰ نفر است.

وی با یادآوری اینکه  ۳۰ درصد ماموریت ها اورژانس ها تصادفی است، افزود:  در استان همدان ۵۳ پایگاه بدون پایگاه فوریت اورژانس اسدآباد  داریم که با جمع ۳ پایگاه اسدآباد به ۵۷ پایگاه افزایش می‌یابد؛   در ۲  ماه آینده هم ۳ پایگاه دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد. و در استان نقطه‌ای بر اساس استاندارد ها بدون پایگاه اورژانس نخواهیم داشت.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: اکنون بر اساس استاندارد ها هر ۴۰ کیلومتر یک پایگاه اورژانس حوادث جاده‌ای در استان داریم یعنی در هر محور جاده ای استان همدان یک پایگاه جاده‌ای داریم.

معصومی تاکید کرد: با آغاز کار دولت داوزدهم  ۵۰ آمبولانس نو و ۶ آمبولانس کمکدار به جمع آمبولانس‌های استان افزوده شده است.  اخیرا هم ۵ دستگاه آمبولانس کمکدار جدید به جمع‌آمبولانس‌های استان افزوده شد تویسرکان اضافه می شود و تادوماه  دیگر هم ۱۷ امبولانس اضافه خواهد شد اکنون یک اتوبوس آمبولانس هم موجو داریم در پی جذب یکدستگاه دیگر هستیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان اظهار کرد: برای افزایش خدمات دهی در محدوده پیاده راه همدان و میدان مرکزی شهر هم  باید موتورآمبولانس داشته باشیم که پیگیر تامین آن برای شهر همدان هستیم.

 انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.