لرستان- شهردار مرکزی خرم‌آباد از آغاز بازسازی اماکن شهری آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

آغاز مطالعات بازسازی اماکن و تاسیسات شهری آسیب‌دیده از سیل

به‌گزارش قدس‌آنلاین؛ وحید رشیدی اظهار کرد: تمامی ضوابط و استانداردهای فنی در فرآیند بازسازی اماکن و تاسیسات از جمله پل‌های بهداری، اناری و آیت‌ا... کمالوند رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام به‌عقد قرارداد با مشاورین خبره و کارآزموده نموده‌ایم، بیان داشت: پس از انجام مطالعات و سپردن پروژه‌ها به پیمانکاران دارای صلاحیت لازم ، عملیات اجرایی بازسازی بلافاصله آغاز خواهد شد.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در راستای عملیات بازسازی با شرکت ماشین‌سازی اراک به توافق‌هایی رسیده‌ایم، خاطر نشان کرد: هم‌اکنون درصدد کسب مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر هستیم تا احتمالا پروژه‌های بازسازی را به این شرکت واگذار نماییم.

رشیدی، تصریح کرد: ترمیم دیواره‌ی حفاظتی خرم‌رود از دیگر برنامه‌های شهرداری در آینده‌ای نزدیک است، با توجه به اهمیت بازسازی و ترمیم دیواره‌های ساحلی ، این پروژه را نیز به مشاور واگذار نموده‌ایم.

وی در پایان سخنان خود عوارض سیللاب اخیر و انتقال پیمانکاران مربوطه به شهرهایی چون پل‌دختر را تاخیر در راه‌اندازی به‌موقع پروژه‌های عمرانی چون زیرگذر بهارستان دانست و اظهار داشت: متاسفانه سیلاب، خسارات زیادی را به حوزه شهری وارد کرد که جبران آن‌ها نیاز به زمان و اعتبارات بالادستی دارد، همه‌ی تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی مدون , این‌مهم ‌را به سرانجام برسانیم.

انتهای‌پیام/


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.