مربی پدیده گفت: ما فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه برای پرسپولیس، جایگاه‌ ما طوری است که می‌توانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم.

فدارسیون نمی‌گذاشت در مورد یزدانی شائبه‌ به وجود بیاید/ برای پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین ، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: همه منتظر بودیم که گل‌محمدی به نشست بیاید اما کسالت دارد، ما تا حدود ساعت 7 صبح بالای سر وی بودیم و اکنون هم زیر سرم است. 

الهامی در خصوص بازی فردای پدیده مقابل سپاهان افزود: فردا بازی سختی پیش‌رو داریم، سپاهان تیم قابل احترام و با شخصیتی است با حضور امیر قلعه‌نویی سنگینی این بازی بیشتر می‌شود و سپاهان تیمی با تجربه است که مهره‌های خوبی دارد، جایگاه جدولی ما طوری است که محکوم به برد هستیم، هر تیمی که تمرکز داشته باشد بهترین استفاده را می‌برد، جای هیچ ریسکی نداریم تنها فرق ما با سپاهان این است که پشتوانه 20 هزار نفری داریم، باید دست تک تک این هواداران را بوسید و به احترام آنها ایستاد.

مربی پدیده در ادامه گفت: بازی فردا فینال‌تر از فینال است و برای هر دو تیم حائز اهمیت است، ما برای این بازی محروم و مصدومی نداریم، تمرینات خیلی خوبی در طول هفته پشت سر گذاشتیم و برای بازی فردا آماده هستیم. 

الهامی در خصوص بخشیده شدن سیاوش یزدانی مدافع سپاهان پیش از بازی مقابل پدیده گفت: من نمی‌توانم جوابی به این سوال بدهم چون نمی‌دانم  در کمیته انضباطی و باشگاه سپاهان چه می‌گذرد، شرایط ما طوری است که نباید به این مسائل فکر کنیم اما به هر حال خوب بود که فدارسیون نمی‌گذاشت شائبه‌ای به وجود بیاید، ما کاری نداریم که نفرات سپاهان چه کسانی هستند این مسائل مقداری شائبه‌برانگیز هستند اما برای ما هیچ تفاوتی ندارد.

وی در ادامه و در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت:‌ در بازی‌های قبلی ما هواداران‌مان سنگ تمام گذاشتند، ما بی‌حاشیه‌ترین طرفداران را داشتیم در این جایگاهی که قرار داریم هواداران خیلی سهم دارند، فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه برای پرسپولیس، جایگاه‌ ما طوری است که می‌توانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. 

الهامی در مورد کی‌روش استنلی مهاجم گلزن سپاهان گفت: کی‌روش یکی از مهره‌های تأثیرگذار فوتبال ما است، روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کردیم که کی‌روش یکی از آن‌ها است، ان‌شاالله بچه‌ها شرح وظایفی که یحیی گل‌محمدی برایشان در نظر گرفته را به خوبی انجام بدهند.

مربی پدیده در پایان و در خصوص نوعی بازی دو تیم گفت: بازی فردا تقابل دو سبک متفاوت فوتبال ما است، یک سبک امیر قلعه‌نویی است و یک سبک کادر فنی تیم پدیده، این مسئله به زیبایی‌های بازی اضافه می‌کند و به نظرم فردا یک تقابل تاکتیکی را شاهد هستیم، مطمئن هستم هواداران می‌آیند و از آن‌ها می‌خواهم مثل بازی‌های قبل ما را تنها نگذارند، فکر می‌کنم یک بازی فراتر از فوتبال ما است.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.