رییس سابق هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: درست است که از هیات فوتبال کنار رفته‌ام، اما همیشه به عنوان عضوی کوچک همیشه همراه خانواده فوتبال خراسان خواهم بود.

همیشه همراه خانواده فوتبال خراسان خواهم‌بود
 
به گزارش قدس آنلاین ، مهدی برادران در خصوص برگزاری مجمع انتخابی هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: از تمامی هواداران فوتبال که با حضورشان، زیبایی فوتبال معنی پیدا می‌کند و در سرما و گرما در ورزشگاه‌ها حضور می‌یابند، تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به شیرین‌ترین روزهای کاری‌اش در هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: صعود تیم فوتبال سیاه‌جامگان به لیگ برتر از شیرین‌ترین روزهای کاری‌ام بود. اینکه توانستیم برای نخستین بار در سه فصل متوالی، دو تیم لیگ برتری در خراسان داشته باشیم اتفاقی شیرین بود، اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت از بخش خصوصی این تیم به دسته یک سقوط کرد.
برادران در پایان تاکید کرد: به دلایل شخصی از کاندیداتوری در انتخابات هیات فوتبال انصراف دادم و در نظر دارم تا زمانی که در آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت هستم، در جای دیگری فعالیت نکنم. باید اعلام کنم، اما همیشه به عنوان عضوی کوچک در کنار خانواده فوتبال استان خواهم بود و به رییس بعدی هیات فوتبال نیز، کمک خواهم کرد.
همچنین مهدی برادران در حین سخنرانی، در زمانی که از رییس فقید هیات فوتبال نیشابور نام می‌برد، بغض کرده و از اعضای مجمع در خواست کرد برای شادی روح آن محروم فاتحه‌ای قرائت کنند.
او در پایان با تشکر از محمدرضا جلوه، روابط‌عمومی و سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی در دوران مدیریت برادران تشکر کرد و اعلام کرد: باید از جلوه نیز تشکر ویژه‌ای بابت زحماتش در این سال‌ها داشته‌باشم، فعالیت او نیز به همراه من در هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.