ائمه جمعه خراسان رضوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اقدام شورای عالی امنیت ملی از آن حمایت و بر توجه به توان داخلی برای مقابله با مشکلات اقتصادی تاکید کردند.

امروز نوبت دنیا است که به تعهدات خود در برجام عمل کند

به گزارش قدس آنلاین ، ائمه جمعه خراسان رضوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اقدام شورای عالی امنیت ملی از آن حمایت و بر توجه به توان داخلی برای مقابله با مشکلات اقتصادی تاکید کردند.

امام جمعه داورزن: آموزش‌وپرورش با حرکت‌های خطرناک فرهنگی برخورد جدی کند

امام جمعه داورزن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی موقت شهرستان برگزار شد با اشاره به سخنان رهبری پیرامون سند 2030 در دیدار با فرهنگیان گفت: معلمان پایه‌ریز تمدن نوین هستند و این مسؤولیت خطیر برای قشر ارزشمند کشور است.

حجت‌الاسلام جواد علی‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری، نتیجه این سند را به معنای درست‌کردن سرباز برای غرب توسط معلمان دانستند، ادامه داد: مبنای این سندتغییر نظام آموزشی ما، سبک زندگی، فلسفه حیات و آموزش بر اساس مبانی غربی به کودک است.

وی یادآور شد:در این ایام می‌بینید بعضی از مدارس به بهانه نشاط و شادی آهنگ مبتذل پخش و رقص و آواز به راه انداختند که این حرکت زشت و ضدفرهنگی را محکوم می‌کنیم و از مسؤولان آموزش‌وپرورش می‌خواهیم با این‌گونه حرکت‌های خطرناک فرهنگی و نفوذ فرهنگی برخورد جدی کنند.

امام جمعه داورزن تصریح کرد:دشمن می‎داند کجا سرمایه‌گذاری کند چون ما به‌دنبال تمدن‌سازی اسلامی هستیم و مهم‌ترین موضوع تمدنی ما تعلیم و تربیت و بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن است که در مدارس ما پرورش می‌یابند و این مسؤولیت بسیار خطیری برای معلمان کشور است.

علی‌زاده به جلسه انس با قرآن رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: قرآن نیاز امروز کل بشریت است که با استکبار، با ظلم و کفر بالله صریحا مخالفت می‎کند، قرآن بر سر رئیس‌جمهور یا پادشاهی که عربده بر علیه دیگر کشورها می‌کشد فریاد می‌زند.

وی اظهار کرد: کشورهای اسلامی به کفار اعتماد کردند، آسیبش را دیدند و قرآن هم می‌گوید به ظالمین اعتماد نکنید و به ما یاد داده جز ایستادگی مقابل شیاطین و کفار راه دیگری وجود ندارد.

امام جمعه داورزن در ادامه با اشاره به سال‌روز لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزای شیرازی که ضربه سختی به انگلیس زد ابراز کرد: این قرارداد به مدت 50 سال به‌صورت انحصاری برای شرکت رژی به ماژور تالبوت و شرکای او تنباکو را در اختیار آن‌ها قرار داد و آن‌ها در عوض یک چهارم سود کمپانی را به دولت ایران پرداخت می‌کردند که ضررهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زیادی به همراه داشت.

علی‌زاده متذکر شد: آن‌ها با این قرارداد انگلیس را بر مقدرات کشورمان حاکم می‌کردند بنابراین این مرجع بصیر با فتوای تحریم تنباکو باعث شد همه مردم حتی اوباش و نیز زنان دربار ناصرالدین شاه قلیان‌ها و چپق‌ها را شکستند،که این مسئله نشان از نفوذ علما در بین مردم داشت.

امام جمعه گناباد: ما نباید به دشمنان کینه‌توز غربی اعتماد کنیم

امام جمعه گناباد در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت :ما نباید به دشمنان کینه‌توز غربی اعتماد کنیم زیرا تجربه ثابت کرده هر جا اعتماد کردیم غربی‌ها ضربه زدند و اگر به جای این اعتماد که سه سال طول کشید به مردم کشور، جوانان‌مان و به همسایگان اعتماد می‌کردیم امروز این مشکلات را نداشتیم.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب افزود :هم‌اکنون نیز مسؤولان فرصت را غنیمت بشمرند و منتظر  اروپا  نباشند، وقتی اعلام می‌شود ما یکصد و 20 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم چرا به جای انتظاری بیهوده نسبت به بیگانگان به مبارزه جدی با اژدهای هفت سر فساد نمی‌پردازیم؟ چرا به صورت جدی  اقتصاد مقاومتی را اجرا  نمی‌کنیم؟

وی ادامه داد: چرا نظارت جدی بر برخی نرخ‌ها اعمال نمی‌شود؟ چرا یک کالا در یک خیابان چند نرخ دارد؟ این‌ها مردم را رنج می‌دهد و ناراضی می‌کند، چرا نظارت بر بازار نمی‌شود و چرا دست بعضی از واسطه‌های فاسد قطع نمی‌شود؟

امام جمعه گناباد تصریح کرد: مجلس، قوه قضاییه و ارگان‌های نظارتی به داد مردم برسند، البته من منکر برخی از اقدامات خوب مسؤولان نیستیم اما حرفمان این است که به تبعیت رهبر حکیم انقلاب وقتی دشمنان اقدام به جنگ اقتصادی علیه ما کردند ما نیز آریش جنگی داشته باشیم.

صادقی‌نسب با استقبال از کاهش تعهدات برجامی گفت: اقدام انقلابی شورای عالی امنیت در کاهش تعهدات برجامی و اعلام مهلت به اروپاییان برای عمل به تعهدات‌شان هر چند دیر هنگام اما اقدامی شایسته، قابل تقدیر و منطبق بر اصل 26 برجام است که به ایران حق می‌دهد اگر طرف مقابل عهدشکنی کند جمهوری اسلامی می‌تواند تعهدات برجامی خود را به صورت کلی و یا جزئی انجام ندهد.

وی با اشاره 25 اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی نیز خاطرنشان کرد: فردوسی از جمله شاعران متعهد است که هنر خود را در بیان اعتقاد خود به‌کار برد.

امام جمعه تایباد: چاره برون‌رفت از مشکلات کوتاه کردن دست دلالان از بازار است

امام جمعه تایباد ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه شهرستان و در محل مسجد جامع امام صادق(ع) با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی گفت: آمریکای جهان‌خوار 70 سال است که به جهان زور می‌گوید، جهان‌خواران ایران پیشرفته را در زمینه‌های علمی، فرهنگی، صنعتی و هسته‌ای نمی‌خواهند و برای همین هر روز دست به توطئه‌ای جدید می‌زنند.

حجت‌الاسلام حسین ملکی با بیان مواضع قاطعانه شورای عالی امنیت ملی در مقابل عهدشکنی سران کاخ سفید و کوتاهی کشورهای عضو برجام ادامه داد: قاطعیت مردم و مسؤولان ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌های سران کاخ سفید و اتحاد وی کپارچگی مردم و مسؤولان باعث خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی می‌شود.

وی تاکید کرد: این ایستادگی و مقاومت را مردم در طول 40 سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دشمنان نشان دادند و این رمز پیروزی است.

امام جمعه تایباد با انتقاد از گرانی و عدم نظارت بر بازار و سوءاستفاده دلالان در ایجاد این گرانی‌ها تصریح کرد: چاره برون رفت از مشکلات کنونی و گرانی این است که دست دلالان از بازار کوتاه و با گران‌فروشان مبارزه جدی شود.

ملکی افزود: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با اقتصادی مقاومتی، توجه به توان داخلی، رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی باعث ناامیدی دشمنان شوند و همه دست به دست هم دهند تا بازار تولیدات داخلی رونق بگیرد.

وی ماه مبارک رمضان را ماه دعا، خودسازی و تضرع برشمرد و افزود: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت است و همه مردم باید در این ماه پرخیر و برکت در راستای خودسازی گام بردارند.

امام جمعه کاشمر: بزرگنمایی تحریم‌های اقتصادی و  القای اندیشه غلط که مقاومت در برابر آمریکا فایده ندارد توطئه دشمن است

امام جمعه کاشمر در خطبه‌های نماز جمعه کاشمر که در جوار آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات‌شان و نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت روحیه انقلابی داشتن و حضور جوانان انقلابی تأکید دارند، اظهار کرد: متأسفانه جریان‌های معاند و مخالف انقلاب اسلامی که از ابتدا در برابر اسلام‌خواهی و خداجویی ملت ایران صف کشیدند تلاش می‌کنند با طراحی، مدل‌سازی و بهره‌گیری از رسانه‌های غربی و فضای مجازی مردم و جوانان را ناامید کنند.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی با بیان اینکه تضعیف جوانان و گرفتن روحیه انقلابی و ایستادگی آنان در برابر استکبار از اهداف دشمنان است، افزود: دشمن می‌خواهد قشر جوان کشور را به ضعف وادار کند تا مبارزه علیه استکبار را فراموش کنند.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال این طرح‌ها و الگوها، منفعت‌طلبانی که تفکر و روحیه انقلابی را به زیان خودشان می‌دانند، با مشاهده درب باغ سبز غرب درصدد هستند تا روحیه انقلابی را از جوانان ما بگیرند و افراد انقلابی را افراطی جلوه دهند.

امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه جریان‌های سیاسی نیز در تضعیف روحیه انقلابی نقش دارند، ابراز کرد: جریان‌های سیاسی با نگاه جناحی و سیاسی مزیت نسبی خود را در برابر رقبایشان، ارتباط با غرب می‌دانند و در این راستا نیز شعار غرب‌زدگی و الگو گرفتن از غرب را توصیه می‌کنند.

طباطبایی با اشاره به اینکه ضرورت دارد مردم در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند و با تقویت روحیه انقلابی از آن همانند یک سد برای مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استفاده کنند، یادآور شد: بزرگنمایی تحریم‌های اقتصادی برای ایجاد ترس و دلهره در مردم و القای این اندیشه غلط که مقاومت در برابر آمریکا فایده ندارد از شیوه‌هایی است که دشمن می‌خواهد جوانان و مردم انقلابی را از آینده روشن مأیوس کند.

وی تصمیم شورای عالی امنیت ملی در برابر عهدشکنی آمریکا و بی‌عرضگی انگلیس، فرانسه و آلمان در مسئله برجام را قابل تقدیر دانست و ابراز کرد: رهبر انقلاب همواره نسبت به این بدعهدی و قابل‌اعتماد بودن آمریکا و غرب هشدار داده بودند و امروز این پیش‌بینی برای همگان روشن شد.

امام جمعه تربت حیدریه: امت اسلامی به اروپا و آمریکا بی‌اعتماد است

امام جمعه تربت حیدریه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توصیه همگان به داشتن تقوا و ترس از خداوند، اظهار کرد: ما باید تقوا را رعایت کنیم و وظیفه‌ای که برعهده داریم را انجام دهیم.

 حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: همه ما باید برای کار ارزش قائل باشیم و از تنبلی و راحت‌طلبی دوری کنیم، روز کارگر منحصر به کارگران عزیز نیست و همه ما از روحانیت گرفته تا اصناف و کارمندان، کارگر هستیم و باید کارمان را درست و دقیق انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در هر صنفی که هستیم، باید کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم، اساتید دانشگاه‌ها نیز موظف هستند با آمادگی سر کلاس رفته و سوالات و شبهات دانشجویان را به خوبی پاسخ دهند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: امت اسلامی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان به اروپا و آمریکا بی‌اعتماد است و در این 40 سال از عمر با برکت انقلاب هر آنچه موفقیت از آن این ملت شده مرهون تبعیت از ولی‌فقیه جامعه اسلامی بوده است.

عصمتی  ادامه داد: اگر در برابر تحریم‌ها، مردم و مسؤولان به وظایف خود عمل کنند، اشتغال ایجاد شود و اقتصاد مقاومتی را دولت، مجلس و قوه قضائیه به خوبی اجرا کنند، می‌توانیم تأثیر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: قوت و قدرت جمهوری اسلامی نتیجه وحدت و همبستگی همه مردم و مسؤولان در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری به ویژه در گام دوم انقلاب  اسلامی است و ما باید این وحدت را مستحکم‌تر از گذشته ادامه دهیم.

امام جمعه سبزوار: راهکار مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

امام‌جمعه سبزوار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: بیانیه شورای عالی امنیت ملی و دولت درباره توقف برخی تعهدات برجامی،  پاسخی به عهدشکنی آمریکا و دولت‌های اروپایی بود که این اقدام با حمایت مردم و مسؤولان  همراه شده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با بیان اینکه اعتماد به غربی‌ها بی‌نتیجه است، افزود: رهبر معظم انقلاب قبل از توافق برجام  بارها بی‌اعتمادی به غربی‌ها را یادآوری کردند.

وی با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای آمریکا، بیان کرد: انقلاب اسلامی از پایگاه مردمی برخوردار است بنابراین تمرکز دشمن برای تضعیف انقلاب ایجاد شکاف بین مردم  و مسؤولان است.

امام جمعه سبزوار ادامه داد: دشمن با افزایش تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، روانی و رسانه‌ای  تلاش می‌کند مردم را از ولایت فقیه و بدنه نظام جمهوری اسلامی جدا کند.

مقیسه تاکید کرد: راهکار مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن تکیه بر اقتصاد مقاومتی، خودکفایی تولید و کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی است.

وی با اشاره به گرانی برخی کالاها در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: برخی گرانی‌ها به ضعف مدیریت و نه تحریم‌ها بر می‌گردد، چنانکه برخی  تولیدات داخلی به‌واسطه ضعف نظارت دقیق بر قیمت‌ها است.

امام جمعه سبزوار یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برابر تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین ایستادگی کردند که اقدامی مردمی و شایسته بود.

امام جمعه روداب: از پشت میز نمی‌توان برای مردم کار کرد

امام جمعه روداب ظهر امروز درخطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر روداب اظهار کرد: اگر خداوند متعال به ملتی کمک کرد و نعمتی داد و آن ملت قدر آن را ندانست کتک و سیلی می‌خورد.

حجت‌الاسلام‌حسین حسنی‌نسب افزود: خداوند متعال بهترین نعمت یعنی انقلاب را به این مردم داد و اگر قدرش را ندانیم سیلی آن را می‌خوریم، پس از سال‌ها استعمار، استثمار و زیر سلطه آمریکا بودن ملت ما به استقلال رسید این نعمتی بود که خدا به همه ما داد.

وی در خصوص وظیفه مردم در قدردانی از انقلاب، بیان کرد: وظیفه مردم این است که انقلابی بمانند و در صحنه و گوش به فرمان رهبرشان باشند، هرجا به مردم نیاز داشتیم حضور پیداکرده و وسط میدان بودند.

امام جمعه روداب درباره وظیفه مسؤولان در برابر شکرگذاری از انقلاب خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان داشتن اعتقاد راسخ به انقلاب است و مسؤولی که انقلاب را قبول ندارد، نمی‌تواند کاری برای مردم انجام دهد.

حسنی‌نسب افزود: خوشبختانه اکثر مدیران ما اعتقاد راسخی به انقلاب دارند اما گاهی مسؤولی پیدا می‌شود که این اعتقاد راسخ را ندارد، باید این‌ها را کنار زد و اگر مدیری در کلاس درس خود رقص و آواز دارد باید اخراج شود، ما نمی‌توانیم این مدیران را تحمل کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه مسؤولان در برابر انقلاب کار جهادی است و از پشت میز نمی‌توان برای مردم کار کرد.

امام جمعه روداب ضمن انتقاد از عدم توزیع عادلانه منابع کشور، گفت: امکانات باید عادلانه تقسیم شود نه اینکه در یک جا امکانات به وفور باشد و در یک بخش امکاناتی نباشد و اگر منابع درست تقسیم می‌شد نیاز به تلاش و رایزنی نمایندگان نبود.

حسنی‌نسب تصریح کرد: آیا در مسیر توسعه روداب همانند مناطق دیگر توسعه یافته است؟ چند سال است مردم فریاد آسفالت جاده روداب یا جاده برآباد به نامن را می‌زنند؟

امام جمعه ششتمد: عبور از شرایط جنگ اقتصادی نیازمند روحیه انقلابی مردم و جوانان است

امام جمعه ششتمد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ششتمد که با حضور مردم غیور این شهر در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: عبور از شرایط جنگ اقتصادی نیازمند روحیه انقلابی مردم و جوانان است و هرگونه اقدام تضعیف کننده و خلاف روحیه ایثارگرانه، امید بخش و انقلابی بازی در زمین دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن تسلیخ  با بیان اینکه روحیه انقلابی به منزله جان و روح این ملت است، اظهار کرد: خداوند متعال از کسانی که در این مساله تشکیک و آن را تضعیف کنند، نمی‌گذرد.

وی افزود: یکی از اضلاع اصلی جنگ فعلی دشمنان ملت ایران، عملیات روانی و تضعیف روحیه مردم و ناامید کردن جوانان است.

امام جمعه ششتمد بیان کرد: هر گونه اقدام عامدانه، سهوی، جاهلانه یا عالمانه‌ای که در شرایط فعلی به تضعیف روحیه انقلابی و غرور ملی ملت ایران منجر شود خیانت به تک تک مردمی است که ۴۰ سال برای مبارزه با استکبار و زورگویی غرب متحمل مشکلات مادی و معنوی زیادی شده‌اند.

امام جمعه خلیل‌آباد: امروز نوبت دنیا است که به تعهدات خود در برجام عمل کند

امام جمعه خلیل‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه دیگر جایی برای مدارا با غرب باقی نمانده است، گفت: اروپایی‌ها ناچارند یا همراهی با کاخ سفید داشته باشند یا حفظ منافع ایران را مطابق برجام پیش بگیرند و امروز نوبت دنیا است که به تعهدات خود عمل کند.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی با اشاره به پیام قاطعانه برجامی ایران به اروپا و آمریکا، اظهار کرد: دیگر جایی برای مدارا با غرب باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه با خارج شدن آمریکا از برجام، جمهوری اسلامی تصمیم به کاهش تعهدات خود در برجام گرفت و این تصمیم به کشورهای عضو اعلام شد، خاطرنشان کرد: برجام در بندهای 26 و 36 به کشور ما حق داده که اگر کشورهای دیگر به تعهدات خود عمل نکردند جمهوری اسلامی می‌تواند تعهدات خود را به صورت جزئی یا کلی عمل نکند.

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ایران، ذخیره‌سازی خود را به دیگر کشورها ارسال نمی‌کند، تصریح کرد: اروپایی‌ها ناچارند یا همراهی با کاخ سفید داشته باشند یا حفظ منافع ایران را مطابق برجام پیش بگیرند و امروز نوبت دنیا است که به تعهدات خود عمل کند.

ناهیدی اذعان کرد: کاهش تعهدات به معنای خروج از برجام نیست و به هر میزان که اروپایی‌ها به برجام متعهد بمانند ایران هم به همان اندازه، نه کمتر و نه بیشتر متعهد می‌ماند.

وی با اشاره بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در رابطه با محوریت بخشیدن به مسجد، عنوان کرد: محوریت بخشیدن به مساجد از جمله هنرهای امام راحل بود و مسجد پایگاه انواع فعالیت‌های اجتماعی است که نقش اساسی در شکل‌گیری هویت دارد.

امام جمعه بردسکن: فرصت ایران به اروپا حجت را بر آنان تمام کرد

امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن که در اولین هفته از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم روزه‌دار برگزار شد اظهار کرد: پیام قاطعانه رئیس‌جمهور ایران و بیانیه شورای امنیت ملی کشور به کشورهای اروپایی و فرصت دو ماهه ایران به آن کشورها حجت را بر آنان تمام کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با محکوم کردن حرکت‌های اخیر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار در بحث برجام گفت: در صورت عدم توجه آمریکا به این بیانیه ایران ضمن شروع بحث غنی‌سازی در کشور و افزایش تولید این صنعت در کشور با دشمنان برخورد جانانه‌ای می‌کند.

 وی به حق ایران در بحث برجام اشاره کرد و افزود: تا کنون تولید غنی‌سازی را ۳.۶۶ درصد انجام می‌دادیم که پس از گذشت ۶۰ روز از این بیانیه صادر شده محدودیت‌ها را برمی‌داریم و به همان سقف ۲۰ درصد و حتی بیش از این رقم تولید خود را از سر می‌گیریم و ایران این حق را دارد که به طور کامل از برجام خارج شود و غنی‌سازی کامل خود را از سر بگیرد.

امام جمعه بردسکن به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان با موضوع انقلابی‌گری اشاره و تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی‌گری ثمرات زیادی را دارد که از جمله آن پیمودن مسیر انقلاب با روحیه انقلابی‌گری میسر است.

امینی اظهار کرد: بدون توجه به روحیه انقلابی‌گری رشد و توسعه کشور میسر نمی‌شود و تقویت روحیه انقلابی در گام دوم با توجه به نیروهای انقلابی، امری ضروری است.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری به معنای بی‌توجهی به نقد عالمانه نیست، گفت: روحیه انقلابی‌گری در درون نظام موجب تقویت باورهای دینی و استحکام نظام می‌شود.

امام جمعه بردسکن با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و بیان توجه به نیازمندان اظهار کرد: در سیل اخیر ۲۰۰ واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان تخریب شده است که می‌طلبد خیرین با کمک به کمیته امداد نسبت به ساخت واحدهای مسکونی افراد آنچه در توان دارند،کمک کنند.

امینی کمک به نیازمندان را در ماه مبارک رمضان مورد تاکید قرار داد و از خیران و اقشار مختلف مردم خواست ضمن کمک به نهادهای کمیته امداد و بهزیستی، افراد تحت پوشش این دستگاه‌ها را مورد توجه قرار دهند.

وی با اعلام اینکه بهزیستی بردسکن با داشتن 2 هزار و 750 خانوار تحت پوشش دارای 2 هزار و 300 خانوار با داشتن افراد یک، دو و سه معلول هستند گفت: 550 خانوار از این تعداد نیز خانم‌های بی‌سرپرست یا سرپرست خانوار هستند.

 امام جمعه بردسکن اظهار کرد: چهار مرکز تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان چشم انتظار حضور خیرین و مردم برای کمک است.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.