۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 655712

سایت «تلگراف» صربستان اعلام کرد مهدی طارمی مورد توجه تیم ستاره سرخ بلگراد قرار گرفته است. طبق ادعای این سایت، مهاجم ایران از براگا پرتغال، هادرزفیلد انگلیس و دیناموکیف هم پیشنهاد دارد.

ستاره سرخ بلگراد به دنبال مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم تیم الغرافه قطر در پایان فصل به احتمال زیاد از این تیم جدا می‌شود و تیم دیگری برای خودش انتخاب می‌کند.

در شرایطی که از پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه‌های طارمی یاد می‌شود، سایت تلگراف صربستان امروز در خبری اعلام کرد که این مهاجم ایرانی مورد توجه تیم ستاره سرخ بلگراد است و احتمال دارد به لیگ صربستان برود.

گزارش‌ها از صربستان حاکی است که این مهاجم ۲۶ ساله یکی از اهداف نقل و انتقالاتی ستاره سرخ بلگراد قهرمان سوپر لیگ صربستان است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و با ناپولی، پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول همگروه بود.

سایت تلگراف نوشت: ستاره سرخ به دنبال جذب مهاجم الغرافه در تابستان است زمانی که قرارداد طارمی با این تیم تمام می‌شود. هرچند درآمد بالای طارمی در قطر ممکن است سد راه این انتقال شود.

طبق ادعای این سایت تیم‌های دیگر از جمله اسپورتینگ براگا پرتغال، هادرزفیلد تاون انگلیس و دیناموکیف اوکراین هم خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند. همچنین باشگاه‌هایی از اسپانیا و ترکیه هم طارمی را در رادار خریدهایشان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.