عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: متأسفانه اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی از مدارس، مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های کشورمان صحت دارد. باید گفت سند ۲۰۳۰ به صورت مستقیم و غیرمستقیم و به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود.

 اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مراکز صحت دارد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله عباسی با اشاره به اجرای چراغ خاموش سند ۲۰۳۰ در برخی مدارس گفت: متاسفانه اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی از مدارس، مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های کشورمان صحت دارد. باید گفت سند ۲۰۳۰ به صورت مستقیم و غیرمستقیم و به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور خطرناک است، افزود: این مسئله می‌تواند هویت دینی و انقلابیمان را از فرزندانمان بگیرد و آنان را تسلیم محض ایدئولوژی غربی و صهیونیستی کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرای سند ۲۰۳۰ را ممنوع کرده است، تصریح کرد: این سند از نظر قانونی منسوخ شده است و قابلیت اجرا ندارد و اجرای آن تخلف به حساب می‌آید.

وی بیان داشت: همچنین با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره درباره اجرای این سند در کشور تذکر داده‌اند، ما در این زمینه بررسی‌های خود را به صورت دقیق‌تر انجام خواهیم داد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: سند ۲۰۳۰ در هر مدرسه یا مؤسسه آموزشی اجرا شود با متخلفان برخورد می‌کنیم. می‌کوشیم در وهله اول اجازه ندهیم که در هیچ مدرسه یا مؤسسه آموزشی این سند اجرا شود و از سوی دیگر اگر در جایی تخلف شده است، رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

منبع: میزان
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.