فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:محموله بزرگ ۱۵۰۰ کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار با هلاکت یک قاچاقچی کشف و توقیف شد.

توقیف محموله ۱۵۰۰ کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار/هلاکت یک قاچاقچی

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد کاظم تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: پس از اطلاع از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و اکیپ‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مأمور رسیدگی به موضوع شدند.

وی افزود: پس از رد زنی محموله ساعت ۲۲:۳۹ جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار ۳ خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاکن را در دامنه کمین خود به محاصره در آورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه مأموران انتظامی زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بود را توقیف و با دستگیری ۵ قاچاقچی و هزار و ۵۵۰ کیلو گرم مرفین کشف شد.

تقوی خاطرنشان کرد: دو تن از این سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافته و یکی از آنان که جوانی ۳۱ ساله بود جان خود را از دست داد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.