خراسان شمالی- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بیشترین مشکل مراجعه کنندگان در طرح کاروان سلامت مشکلاتی همچون فشار خون و دیابت بود.

ویزیت ۱۵۰۰ بیمار در طرح کاروان خدمت روستای صندل آباد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ محمد رحمتی از ویزیت و پذیرش یک هزار و ۵۰۰ بیمار در طرح کاروان خدمت روستای صندل آباد خبر داد.

وی اظهار داشت: این طرح به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر برای اهالی روستاهای صندل آباد و احمد آباد اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ پزشک عمومی و متخصص در این طرح حضور داشتند افزود: در این طرح خدمات دیگری از قبیل غربالگری، توانبخشی، مددکاری، بینایی سنجی، دندان پزشکی (کشیدن و ترمیم) و آزمایشگاهی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

وی ادامه داد: همچنین کارشناسان تغذیه، بهداشت و روانشناسی نیز در کنار تیم سحر به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کردند تا بسته کامل خدمتی برای اهالی منطقه فراهم شده باشد. ۲۵ میلیون تومان داروی رایگان نیز در این طرح فراهم شده بود که پس از ویزیت بیماران به آن ها تحویل شد.

رحمتی بیشترین مشکل مراجعه کنندگان را مشکلات زمینه ای شامل فشار خون و دیابت دانست و افزود: با هماهنگی هایی که با معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، بیمارانی که باید ویزیت می شدند را از قبل شناسایی کردیم تا حتما از خدمات این طرح بهره مند شوند. البته در کنار آن ها افراد عمومی نیز مراجعه کرده و پذیرش شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.