مجیدی بعد از بازی با الدحیل در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد پیراهن استقلال به تن برخی بازیکنان گشاد است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سرمربی جوان استقلال در دومین تجربه خود در لیگ برتر راهی برزیل ایران شده تا امشب با عبور از سد صنعت نفت کسب سهمیه را تقریبا قطعی کند ضمن این که این برد می تواند کورسوی امیدی نیز برای قهرمانی معجزه وار زنده نگه دارد. با فعل و انفعالات رقم خورده در اطراف اردوی استقلال به نظر نمی رسد فرهاد بخواهد تغییر زیادی در ترکیب به نسبت بازی با الدحیل داشته باشد مگر محرومان آسیایی.
درون دروازه سیدحسین حسینی همچنان گزینه اول مجیدی محسوب می شود. سیدحسین روند کلین شیت هایش مقابل استقلال خوزستان پاره شد و حالا امیدوار است در برزیل ایران بتواند خط حمله ویرانگر آبادانی ها را نیز ناکام بگذارد درست مثل بازی با الدحیل که عنوان بهترین بازیکن زمین به او رسید.


در خط دفاع استقلال امروز وریا غفوری در راست، پژمان منتظری و محمد دانشگر در مرکز و سهرابیان در سمت چپ به میدان خواهند رفت ضمن این که احتمال حضور میلاد زکی پور هم در پست دفاع چپ وجود دارد.


علی کریمی برخلاف بازی های گذشته امروز در استراتژی تاکتیکی مجیدی نقش تک هافبک دفاعی را بازی می کند و در غیاب بازیکنانی مثل فرشید باقری و روزبه چشمی باید به تنهایی از عهده وظایف دشوارش بربیاید.


آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و امید نورافکن یا مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان مثلث میانی را تشکیل خواهد داد تا استقلال با روش ۲-۴-۴ لوزی مقابل آبادانی ها قرار گرفته و در پی سه امتیاز ارزشمند دوئل امشب باشد.


زوج تهاجمی استقلال را تبریزی و ایسما کونسالوس تشکیل می دهند، دو مهاجمی که در مصاف با الدحیل فرصت های گلزنی بیشماری را از دست دادند تا فرهاد از ناراحتی و ناامیدی روی زمین سجده بزند.


با این تفاسیر می توان ترکیب احتمالی استقلال را این گونه در نظر گرفت:

« سیدحسین حسینی؛ وریا غفوری، پژمان منتظری ، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان؛ علی کریمی، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی؛ مرتضی تبریزی و ایسما کونسالوس».

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.