سیستان و بلوچستان-ایرانشهر-مراسم معرفی مهران محمودی به سمت سرپرستی بخشداری جالق با حضور علیرضا شهرکی فرماندار سراوان، معاونین فرمانداری،بخشداران، فرماندهان انتظامی، شهرداران، اعضای شورای سراوان و بخش جالق، علما، معتمدین و جوانان در سالن آموزش و پرورش شهر جالق برگزار گردید.

 سرپرست بخشداری جالق معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: علیرضا شهرکی سراوان را مهد علم و فرهنگ و بخش جالق را گنجینه شهرستان خواند که حجم عظیم نخیلات و تاریخ کهن بیانگر این ادعاست.

فرماندار سراوان با اشاره به تغییر و تحولات در طبیعت، تغییر مناصب و موقعیت های شغلی را زمینه ساز پویایی در امر توسعه خواند که برای تحقق این امر عزم، اراده و همکاری مردم را نیز می طلبد.

وی اظهار کرد: مرز بصورت قانونمند در قالب تجارت فرصت مناسبی برای منطقه است بشرطی که توام با تولید و فرصت واردات و صادرات باشد و موجب ایجاد ثروت پایدار و صحیح در منطقه شود که قنوات و نخیلات شکل گرفته که  جالق را به عنوان باغ ملی مطرح کرده بیانگر این موضوع است.

وی اظهار کرد: با معرفی ظرفیت های گردشگری در منطقه و راه اندازی خانه های بوم گردی و مهمانپذیرها در جذب توریست ثروت پایدار ایجاد خواهد شد که میطلبد به این حوزه ورود جدی شود.

وی گفت: استفاده از مرز در حال حاضر روند مطلوبی نیست و موجب ایجاد برخوردهای هنجارشکن در جاده ها و خسارات جبران ناپذیری شده است که میطلبد علما و حتی خانواده ها نسبت به آن تذکر دهند.

فرماندار سراوان  در پایان این مراسم از زحمات شاهمیری تجلیل و مهران محمودی را بعنوان سرپرست بخشداری معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.