خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی جزئیات کشف ۱۹۳ کیلوپرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی در یزد را تشریح کرد.

موفقیت های پلیس از کشف مواد مخدر تا دستگیری کلاهبرداران

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری از کشف  ۱۹۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی در یزد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یک خودروی ایسوزو و انتقال آن از استان های جنوبی به این استان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله با رصد اطلاعاتی دریافتند خودروی حامل مواد مخدر در سطح استان یزد در حال تردد می باشد، افزود: موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گزارش و چند تور ایست و بازرسی نیز در ورودی های این استان ایجاد شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و بلافاصله این خودرو را متوقف کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هیچ گاه در امان نیستند، از شهروندان خوایت تا به جهت کمک به سلامت جامعه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبردار ۳۵ میلیاردی در بجنورد دستگیر شد

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۳۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به کلاهبرداری از چند شهروند در سطح استان کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند، افزود: این فرد در تحقیقات بعمل آمده اعلام کرد که از شهروندان مبالغی را برای خرید ارز ارزان قیمت دریافت می کرده و سپس متواری می شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه این فرد تا کنون از تعداد ۱۰ نفر از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده است، یاد آور شد: در مجموع مبلغ کلاهبرداری این فرد از شهروندان ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متهم نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۱۳ نفرخرده فروش مواد مخدر در بجنورد

سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مواد مخدر خراسان شمالی از طرح برخورد با خرده فروشان و دستگیری ۱۳ نفر و کشف مقادیری مواد مخدر خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر در محل های جوادیه ، نیروگاه و امام خمینی غربی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی هماهنگی با مقام قضایی هشت باب منزل مورد شناسایی و سپس در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت که ماموران موفق شدند مقادیری انواع مواد مخدر شامل هروئین، ،تریاک ، سوخته تریاک ، حشیش ، ،شیره مطبوخ ،قرص های حاوی مواد مخدر و همچنین مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمد غلامی خاطر نشان کرد :در اجرای این طرح ۱۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر همچنین  یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به فروشندگان مواد مخدر توقیف شد.

خرید با دسته چک سرقتی کار دست سارقان داد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ سارق حرفه ای که با دسته چک سرقتی اقدام به خرید لوازم خانگی در سطح شهرستان بجنورد می کردند خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان بجنورد با مراجعه به چندین فروشگاه اقدام به خرید لوازم خانگی با دسته چک سرقتی می کنند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد محل های خرید این اقلام و همچنین بازنگیری دوربین های مدار بسته موفق شدند متهمان را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با تلاش گسترده کارآگاهان محل اختفای این افراد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

سرهنگ عرب زاده با تاکید بر اینکه در بازرسی از این متهمان یک دسته چک سرقتی که با آن اقدام به خرید لوازم خانگی می کردندکشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده ۳ نفر از همدستان خود را نیز که در امر فروش لوازم سرقتی با آن ها همکاری می کردند را معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی این افراد را نیز دستگیر کردند، افزود: در مجموع این افراد اقدام به خریز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی با این دسته چک کرده بودند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.