۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 655827

دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا به انتقادات فراوانی که از او و هم‌تیمی‌هایش به خاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته، پاسخ داد.

پاسخ جوردی آلبا به منتقدان عملکردش مقابل لیورپول

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باخت ۴ بر صفر بارسلونا در خانه لیورپول در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سبب شد که سیلی از انتقادات به سمت بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم روانه شود به خصوص که باخت و حذف این تیم شباهت زیادی به باخت عجیب فصل گذشته‌اش در مرحله یک چهارم نهایی همین رقابت‌ها مقابل تیم رم داشت.

بزرگی شوک وارد شده به بارسایی ها سبب شده بود که همگی بازیکنان این تیم سکوت اختیار کنند تا اینکه سرانجام آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی تیم روز گذشته (جمعه) اظهار نظر کرد. جوردی آلبا دفاع چپ اسپانیایی هم دومین نفری بوده که به انتقادات واکنش نشان داده است.

او در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی در کنار عکسی از خود در حال تمرین نوشت: اشتباهات هم بخشی از زندگی هستند. آنها باعث می‌شوند که شما واقعاً احساس بدی داشته باشید. مهمترین چیز این است که شما چگونه به این اشتباهات واکنش نشان دهید و از آنها درس بگیرید. همیشه به سختکوشی، هم‌تیمی‌هایت و تیم اعتماد کن. همیشه کار کن تا بهتر از چیزی باشی که هستی.

پیام آلبا در پاسخ به انتقادات فراوانی بود که از او به خاطر نقشش در شکست بارسلونا مقابل لیورپول ایفا کرد به خصوص در صحنه گل‌های اول و دوم حریف.

بارسلونا فردا (یکشنبه) بازی ماقبل آخر خود را در این فصل لالیگا مقابل ختافه انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.