البرز- رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز در خصوص آخرین وضعیت زمین بولس مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج گفت: به دلیل بارش های مستمر در حال حاضر امکان بهره برداری این زمین وجود نداردو تبدیل به علفزار شده است.

بارندگی‌ها مانع بهره برداری از اولین زمین "بولس" کرج

علی کربلایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پیش از این مقرر شده بود که زمین بولس کرج در اواخر سال گذشته افتتاح شود این در حالی است که ترجیح دادیم این رشته همزمان با آغاز سال جدید فعالیت خود را آغاز کند که از همان ابتدای سال با بارش شدید باران مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مراحل آماده سازی زمین به پایان رسیده و این مجموعه آماده بهره برداری است اما بارش باران مانع افتتاح آن شده است.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز در خصوص آخرین وضعیت بیلیارد در البرز گفت: تا این لحظه تقویم فدراسیون به هیئت ها ارائه نشده و امیدواریم با مشخص شدن اوضاع بتوانیم برنامه های خود را اجرا کنیم.

کربلایی تصریح کرد: طرح های آموزشی خود را به فدراسیون ارائه دادیم اما بدلیل عدم وجود تقویم این برنامه ها مسکوت مانده است.

وی از برگزاری مسابقات بیلیارد جام رمضان خبرداد و گفت: این مسابقات در دهه دوم ماه مبارک رمضان در یکی از باشگاه های خصوصی شهر کرج برگزار می شود که بدون شک به مانند هرسال از استقبال خوبی برخوردار خواهد بود.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز در پایان تصریح کرد: به منظور ایجاد رقابت میان شرکت کنندگان در مسابقات جام رمضان، احتمال این که ملی پوشان و قهرمانان کشوری در این رقابت شرکت نکنند وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.