ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: حاشیه‌های یک سال گذشته بسکتبال جلوه خوبی نداشته و امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

حدادی: حاشیه‌های یک سال گذشته بسکتبال جلوه خوبی نداشته است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حامد حدادی در مورد اینکه صالحی‌امیری اعلام کرده حدادی به تیم ملی بازمی‌گردد و مشکلی ندارد، گفت: صحبت‌هایی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مشکلی نبوده و نیست و منتظریم ببینیم جلسه بعدی چه  می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون با شما برای بازگشت صحبت کرده یا خیر،‌ گفت: امروز طباطبایی رئیس فدراسیون را  دیدم و صحبت‌هایی شد و قرار شد در یک فرصت جلسه بگذاریم.

ستاره بسکتبال کشورمان در مورد اینکه آیا شرط بازگشت شما حضور ارسلان کاظمی است یا خیر، گفت: اینکه ارسلان کاظمی بازگردد یا نه شرطی نگذاشته بودم. یکسری اتفاقات افتاد و ارسلان جلو افتاد و در نهایت بیرون ماند اما مسئله بازگشت او به تیم ملی با تصمیم فدراسیون است. او بازیکن خوبی است و مطمئنا می‌تواند با حضورش در تیم ملی کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا شما با صالحی‌امیری تماس گرفته بودید که جلسه‌ای بگذارد یا خیر، گفت:‌هر کسی تماس گرفته فرقی ندارد. بسکتبال در یک سال گذشته حاشیه‌هایی داشت که جلوه خوبی نداشت. من تماس گرفتم یا بقیه مهم نیست، امیدوارم زودتر مشکلات حل شود.

حدادی با اشاره به اینکه موزه خوبی در کمیته فدراسیون افتتاح شده و نباید در اینجا به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم، گفت: همه قهرمانان مدال‌های خود را اهدا کردند و باید به این مسائل بپردازیم. خود من نگران بودم اگر روزی بسکتبال را کنار بگذارم شاید فراموش شویم اما با این موزه اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.