عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه سوالی از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مطرح کرده‌ام، گفت: مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه باید حقوق و دریافتی‌های مسئولان ثبت شود و هنوز انجام نشده است.

سامانه ثبت حقوق و دریافتی‌های مسئولان هنوز ایجاد نشده است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان بافقی در خصوص رسیدگی به اموال مسئولان، اظهار داشت: ارائه اموال مسئولان در قانون آمده و شفاف‌سازی نیز قانون است اما متاسفانه اجرا نمی‌شود.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من سعی کردم ابتدا خودم به این قانون عمل کنم سپس از مسئولان بخواهم چنین کاری را انجام دهند.

وی افزود: اکنون سوالی را از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مطرح کرده‌ام زیرا مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه باید حقوق و دریافتی‌های مسئولان ثبت شود و هنوز انجام نشده است.

صباغیان بافقی با اشاره تلاش رئیس جدید قوه قضائیه برای اجرائی شدن این قانون، ادامه داد: رویکرد آقای رئیسی می‌تواند به شفاف‌سازی در حوزه دارایی و دریافتی مسئولان منجر شود.

نماینده مردم نماینده مردم مهریز ، یزد و بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون دارایی مسئولان باید به قوه‌قضائیه ارائه شود اما به نظر من باید به مردم نیز ارائه این اطلاعات برسد، گفت: در سامانه حقوق و مزایا مطابق قانون باید به مردم اطلاعات ارائه شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.