مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع ۴۶ مورد آتش سوزی و ۱۹ مورد حادثه طی ۲۴ ساعته گذشته در این کلانشهر خبر داد.

وقوع ۶۵ حریق و حادثه در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش  قدس آنلاین، آتش پاد دوم امیر عزیزی در شرح این خبر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مرکز فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با پاسخ‌گویی به دو هزار و ۳۱۲ تماس مردمی که یک هزار و ۱۰۳ مورد آن مربوط به مزاحمان تلفنی و بخشی دیگر نیز مربوط به سئوال و جواب‌های کارشناسان به ابهامات ایمنی شهروندان بوده است، نجاتگران و آتش‌نشانان را برای ۶۵ مورد عملیات اطفای حریق و نجات اعزام نمودند.

وی با بیان اینکه از میان این حوادث ۴۶ مورد آتش‌سوزی و ۱۹ مورد حادثه بوده است، گفت: در میان آتش‌سوزی‌ها بیشترین علل وقوع حریق مربوط به حریق ضایعات بوده و بیشترین علت حادثه نیز محبوس‌شدن افراد در آسانسور گزارش شده است.

آتشپاد دوم عزیزی در ادامه بهترین کمک شهروندان را برای کاهش خسارات، در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی یا حادثه دیگری تماس بی‌درنگ با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی رخداد آن را دانست و افزود: شهروندان پس از برقراری تماس با سامانه ۱۲۵ با حفظ خونسردی نشانی دقیق محل حادثه و نوع آن را اعلام و پس از دادن شماره تلفن محل حادثه، از اشغال کردن آن خودداری کنند.

منبع: پایگاه خبری ۱۲۵

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.