خراسان جنوبی _ سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: عمل احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا در اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رسوایی و شکستی مفتضحانه برای حاکمیت سیاسی آمریکا به وجود آورد و مردم ایران اسلامی جواب دندان شکنی به این رژیم تروریست پرور دادند.

 مردم جواب دندان شکنیبه آمریکا دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ؛در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه که با حضور امام جمعه ؛مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و در محل سالن شهید مفتح برگزار شد؛ با اشاره به خباثت های  رژیم تروریست پرور آمریکا گفت: عمل وقیحانه و زشت رئیس جمهور آمریکا در توهین و اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر رسوایی بسیار زشتی را برای حاکمیت سیاسی آمریکا در کاخ سفید به وجود آورد.

 وی گفت :مردم ایران اسلامی سپاه و بسیج را از بهترین نهادها و الگوهای تقوا و فداکاری می شناسند و نسبت به این نهاد مقدس اظهار ارادتی خاص دارند.

 سردار قاسمی با اشاره به جایگاه بسیار مهم سپاه پاسداران در کشور گفت :این نهاد بسیار ارزشمند که یادگار امام راحل است از بطن مردم به وجود آمده و در کنار ارتش و بسیج در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستاد و شهدای بسیار عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی با اشاره به مأموریت های فعلی سپاه گفت: حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های خدمات رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی نمونه و الگوست؛ و بنا بر وظیفه خود در تمام عرصه‌های خدماتی اجتماعی, امنیتی و هر جا که مقام عظمای ولایت و رهبری فرماندهی محترم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز فرمان دهند حضور فعال و مستمر دارد.

 وی گفت: یکی از دلایلی که دشمنان اسلام به دنبال این هستند که جوامع جهانی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بترسانند؛ همین کارنامه درخشان و سربلند این نهاد مقدس در اوایل انقلاب اسلامی در دفاع از حقوق ایران اسلامی در تمام عرصه ها است که به دنبال آن منافع دشمنان را به خطر انداخته است.

 سردار قاسمی یادآور شد: دشمنان به دنبال این هستند که سپاه را از مردم جدا کنند و جلوی خدمات این نهاد مقدس به مردم را بگیرند ولیکن این آرزو را به گور خواهند برد ؛چرا که مردم و بسیجیان از مدافعان اصلی سپاه هستند و همواره از این ارگان انقلابی حمایت قاطع کرده‌اند.

 وی گفت: سپاه یک نهاد انقلابی مدافع ارزشهای والای اسلامی و خادم ملت است و حفظ این ویژگی و مردم داری از اولویت‌های سپاه پاسداران است.

 فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حضور مستمر و هماهنگ تمام نیرو های بسیجی و مردم و مسئولین ادارات در برنامه های سپاه پاسداران هم گفت :یکی از دلایل اصلی موفقیت های سپاه پاسداران هماهنگی همدلی و همراهی تمام مردم و نیروهای بسیج با برنامه‌های سپاه است و حضور نیروهای مستعد وپر انگیزه و بانشاطی همچون سرهنگ دوم پاسدار خبازی دامنه خدمات رسانی به جامعه اسلامی را بیشتر می کند؛ و لازم است از خدمات شایسته این برادر بزرگوار در زمان تصدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه قدردانی شود ؛و امروز که به لحاظ استعداد و توانایی بالای که کسب کرده اندو در سنگری دیگر مشغول خدمت می شوند برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

 وی با معرفی سرهنگ دوم پاسدار حسنی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه هم اظهار داشت: این برادر بزرگوار از پاسداران بسیار سخت کوش باتجربه و با انگیزه و بسیار جدی هستند و امیدواریم با تعامل همراهی و همگامی با تمام نیروها و گروه های در خط ولایت مطلقه فقیه در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه نمونه موفق باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.