همدان- با حکم استاندار همدان معاونان زن فرمانداری‌های بهار و فامنین معرفی و در معاونت‌های استانداری همدان هم تغییراتی ایجاد شد.

استاندار همدان نیروهای جدید در فرمانداری ها را منصوب کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی در احکام جدیدی  تغییرات را در ساختار معاونت های استانداری همدان رسمی کرد. بر اساس این تغییر معاونت های منابع انسانی و اقتصادی استانداری همدان از هم جدا  شد تا به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه دهند .

دراین تغییر و انتصاب استاندار همدان ظاهر پورمجاهد را همچنان سکاندار معاونت اقتصادی استانداری  انتخاب و ابقا و سید محمد میری صفدری را هم به عنوان سرپرستی معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری منصوب کرده است. همچنین عبدلله امیری از سرپرستی مدیرکلی پدافند غیرعامل استانداری همدان به عنوان مدیرکل اداری مالی استانداری انتخاب شد.  در این انتصاب‌ها  اسدالله عباس زاده هم مدیرکل حراست استانداری شد.

 در احکام جدید استاندار همدان؛ مهدی اخوان  از معاونت امور اجتماعی استانداری همدان به عنوان معاون مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و همچنین به ترتیب  مینو نیکبخت و فاطمه قربانی  هم به عنوان معاونان برنامه ریزی فرمانداران شهرستان‌های بهار و فامنین معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، تغییرات در استانداری و فرمانداری های همدان نشان از مهر چینی جدید برای  تصدی صندلی های مجلس دوره یازدهم یا حداقل پاشنه ورکشیدن برای کسب برتری در جایگاه های سیاسی کشور دارد.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.