سیستان و بلوچستان-ستاد تنظیم بازار به ریاست علیرضا شهرکی فرماندار سراوان، با حضورنصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

ستاد تنظیم بازار سراوان تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:  علیرضاشهرکی در این جلسه گفت: با توجه به انتقاد های موجود در بازار و مصرف کنندگان از وضعیت موجود و گرانفروشی، بصورت سرزده بازدیدهایی بعمل آمد که حکایت از نابسامانی در بازار و عدم نقش آفرینی مطلوب ستاد داشت و به همین جهت تصمیم بر این شد اولین جلسه رسمی با تشکیل ستاد تنظیم بازار آغاز شود.

فرماندار سراوان افزود: با توجه به وجود ابزارهای کنترلی بسیار انتظار خروجی مناسب از این ستاد می رود و هیچ گونه خلا در نظارت بازار مورد قبول نیست.

 شهرکی به کار تیمی در حوزه نظارت اشاره کرد و تصریح کرد: سفره خانواده مسئولین از مردم جدا نیست و باید در این زمینه با تشکیل تیم بازرسی و تلاش مضاعف ورود شود.

نماینده عالی دولت در سراوان بیان نمود: برای این کار با کمک اتاق اصناف، اتحادیه ها, تعزیرات و حتی در صورت لزوم ادارات، برای بازرسی و نظارت تیم مشخصی را در اسرع وقت تشکیل شود و در صورت مشاهده تخلف با همراهی اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی سریعا واحد متخلف تعیین تکلیف شود تا روند بازرسی سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار سراوان گفت: قاعدتا اصلاح و رویه سازی مناسب دارای زحمت و هزینه است و بدون هیچ واهمه ای برای رضایت جمعی و تامین منافع مردم این کار باید صورت گیرد.

وی نیز کیفیت نان تولیدی در شهرستان را نامطلوب و پایین خواند و بیان کرد: برای افزایش کیفیت در واحدهای تولیدی و تسهیل در خدمات، افزایش رقابت باید صورت گیرد و با ایجاد مجتمع های جمعی از واحدهای صنفی واحد و افزایش رقابت در فروشگاهها به سمت ایجاد رفاه در خرید مردم باید پرداخته شود.

علیرضا شهرکی در پایان بر نظارت های بهداشتی جهت کیفیت مناسب محصول واحدهای تولیدی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.