علی خطیر گفت: به جای آموزش به داورانتان و اینکه الان عذرخواهی کنید با پررویی تمام در رادیو صحبت می‌کنید.

شرطبندی در هربازی ۵ میلیون دلار است!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی خطیر معاون باشگاه استقلال در برنامه زنده تهران ورزشی و در خصوص موضع باشگاه استقلال پس از اظهارات کادر فنی این تیم در شب گذشته گفت: من نمی‌دانم باید چه گفت؟ زحمت یکسال یک تیم و بازیکنان و مربیان و مدیران و ۴۰ میلیون هوادار آن به راحتی و به واسطه سوت یک فرد از بین می‌رود. اگر حرف بزنی باید ۱۰ جا پاسخ بدهی و اگر حرف نزنی حقت را می‌خورند. آن اتفاقی که درمورد بازی سپیدرود تراکتور افتاد کمیته اخلاق باید برود و اتفاقات دیگر را هم پیگیری کند. یک فرصت ۱۰ درصدی تبدیل به پنالتی می‌شود اما یک فرصت ۱۰۰ درصدی مردود اعلام می‌شود. 

خطیر در ادامه گفت: داور خط از ۵۰ متری پرچم بلند می‌کند مساله شرط‌بندی و مچ فیکسینگ (تبانی) در فوتبال  ایران بیداد می‌کند آمار سال گذشته لیگ برتر به این صورت است که به طور متوسط برای هر بازی لیگ برتر پنج میلیون دلار شرط‌بندی می‌شود. برای هر بازی در لیگ آزادگان یک میلیون دلار و برای هر بازی جام حذفی ۳.۵ میلیون دلار شرط‌بندی می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم این یک اشتباه ساده بود. 

معاون باشگاه استقلال در ادامه گفت: مگر نگفتند که در نیم فصل سیستم VAR را می‌آورند پس چه شد؟ چه کسی جواب هواداران ما را می‌دهد. فحش‌هایی که ما می‌خوریم را چه کسی می‌دهد؟ 

وی درمورد اینکه آیا به فدراسیون اعتراضی داشته‌اند، گفت: اعتراض ما فایده‌ای ندارد. صد بار هم بنویسید بررسی نمی‌شود آیا داور را محروم می‌کنند؟ آیا شانس قهرمانی را به ما برمی‌گردانند؟ آن اتفاقات در بازی سپیدرود و تراکتورسازی افتاد چه اتفاقی برای تراکتورسازی می‌افتد. وقتی مجیدی می‌گوید فوتبال کثیف است شرط بندی و مچ‌فیکسینگ  صحبت می‌کنند عددهایی که جابجا می‌شوند وحشتناک هستند. شما اصلا رونالدو را بیاورید وقتی اراده این است ،‌نمی‌شود. 

خطیر در خصوص نام‌هایی که برای سرمربیگری استقلال مطرح می‌شوند، گفت: همه این گزینه‌ها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است و هیچکدام درست نیستند تا به حال هیچ اتفاقی نیفتاده و اگر اتفاقی بیفتد ما رسما اعلام می‌کنیم. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه گفت: من از تمام ارکان فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می‌کنم به این مسائل رسیدگی کنند واقعا آدم از این فوتبال لذت نمی‌برد. من نمی‌دانم این اتفاقات چه بوده است مگر می‌شود از صد متری دست بلند کنی و اوت بگیری. در حالی که داور خودش آنجا ایستاده است. بروید پنالتی سپاهان و پدیده را نگاه کنید پنالتی پرسپولیس را هم نگاه کنید. 

خطیر در مورد منبع آمار و ارقام شرط‌بندی در فوتبال ایران گفت: این اعداد را معتبرترین شرکتی که میزان شرط‌بندی و مچ فیکسینگ  را رصد می‌کند ارائه کرده است تازه این ارقام برای سال قبل هستند. 

رفعتی: سابقه فوتبالی خطیر را نمی‌دانم

در ادامه این برنامه داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری روی خط آمد و مناظره‌ای میان او و علی خطیر صورت گرفت. رفعتی در ابتدا گفت من سابقه فوتبالی خطیر را نمی‌دانم ایشان یکی دو ماه بیشتر در این فوتبال نبوده است اما سابقه فوتبالی ایشان قبل از این را نمی‌دانم البته یکسری آدم‌ها هستند که ممکن است در فدراسیون یا جاهای دیگر کار کنند و سابقه فوتبالی نداشته باشند و تنها در بخش اداری و مدیریتی فعالیت کنند. 

خطیر در پاسخ به اظهارات رفعتی گفت: این بلاها را شما به سر فوتبال آوردید. به جای آموزش به داورانتان و اینکه الان عذرخواهی کنید با پررویی تمام در رادیو صحبت می‌کنید. من شخصیت ندارم، شما که شخصیت دارید به جای معذرت‌خواهی چرا طلبکارانه صحبت می‌کنید. سابقه شما در فوتبال مشخص است نگذارید من صحبت کنم و بگویم شما کجا بودید و چه بوده‌اید؟ کدام افسر امنیتی فیفا؟ این کلمه فیفا را از کجا آورده‌اید؟ من چیزی ندارم بگویم متاسفم به جای اینکه معذرت‌خواهی کنند می‌گویند داور تشخیص درست داده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.