پرسپولیس بار دیگر در سال ۹۸ تن به تساوی داد تا بدترین آمار خود را با برانکو ایوانکوویچ رقم بزند.

بهارِ جهنمی برانکو با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس برای ششمین بار متوالی مقابل حریفان خود متوقف شد تا این تیم بدترین دوران خود را بگذراند.

تساوی یک - یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی شب گذشته این تیم با ماشین سازی تبریز سبب شد تا جنگ قهرمانی به هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر کشیده شود.

سرخپوشان پایتخت آخرین بار توانستند سایپا را در هفته بیست و پنجم شکست بدهند تا جای خود را در صدر جدول محکم کنند اما نتایج بعدی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روزهای تلخ پروفسور کروات را رقم زد.

پرسپولیس با باخت مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از صعود به دور بعدی این مسابقات باز ماند تا فینالیست فصل گذشته آسیا، امیدوار به جبران این شکست‌ها در لیگ برتر باشد.

اتفاقی که تاکنون برای پرسپولیس رخ نداده است تا آنها پس از برد شیرین خود در ابتدای سال ۹۸ مقابل استقلال تهران و سایپا نتوانند جشن پیروزی بگیرند.

اگر این تیم در یکی از بازی‌های داخلی خود تساوی را با برد عوض می‌کرد حالا نیازی نبود هواداران خود را با استرس در روز آخر برای بازی با پارس جنوبی جم روبرو کند.

تنها فاکتور مثبتی که در سال ۹۸ پرسپولیس را همراهی کرد شانس این تیم در عدم نتیجه‌گیری سایر رقیبانش بود. اگر سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز نیز می‌توانستند بردهای بیشتری را در هفته‌های اخیر کسب کنند قطعاً ناکامی‌های پرسپولیس به آسیا ختم نمی‌شد و این تیم در لیگ برتر ایران نیز شانس هت‌تریک قهرمانی خود را از دست می‌داد.

پرسپولیس در حالی برای کسب جام به پارس جنوبی جم می‌رود که با یک تساوی هم می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر بگیرد اما بر خلاف دو فصل گذشته، هنوز خیال هوادارانش بابت بالا بردن جام راحت نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.