وزیر صنعت ،معدن و تجارت صبح امروز در نشست با اعضای فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی واردات در سال ۱۳۹۷ گفت: واردات کالاهای مصرفی بیش از ۳۰ درصد کاهش و واردات مواد اولیه نیز حدود ۱۶ درصد در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش یافته است.

کاهش ۳۰ درصدی واردات کالاهای مصرفی در سال ۹۷

به گزارش خبرنگار اقتصادی قدس آنلاین رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجازه نخواهم داد در این شرایط که همه باید پای کار باشند و به تولید کمک کنند، عده‌ای تحت هر عنوانی به منافع خود فکر کنند،ادامه داد: در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارم. در وزارت صمت هیچ رانتی داده نشده است و از این به بعد هم داده نخواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر تقویت توان ساخت داخل در حوزه قطعات خودرو، گفت: تقویت توان ساخت داخل اولویت امسال بنده است و از تولید کنندگانی که بتوانند در این زمینه کمک کنند با تمام توان حمایت می کنیم. 

 با تمام توانم به کار ادامه می‌دهم
رحمانی با بیان اینکه با تمام توان مان مشغول به کار هستیم، تصریح کرد: بنده هیچ گاه و هیچ جا نگفته‌ام که نمی‌توانم کار کنم و خدمت به مردم و بهبود شرایط و کمک به تولید کنندگان و صنعتگران افتخار بزرگی است که بابت آن در درگاه خداوند متعال شکرگزار هستم. 

رحمانی در خصوص کنترل قیمت کالاها در بازار نیز بیان کرد: برنامه داریم از توان اتاق اصناف و بسیج اصناف برای کمک به کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها  استفاده کنیم و مطمئناً با ورود بسیج اصناف اوضاع بهتر می شود. در بخش نظارت بازار بر بازار و قیمت ها توجه ویژه داریم. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا مسایل را شفاف و برای نظارت بیشتر در این حوزه همکاری کنند و هر جا با فساد یا رانتی برخورد کردند اطلاع دهند و تا حصول نتیجه پیگیر باشند و اگر برخورد جدی و بدون تعارف نبود اعلام عمومی کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.