ایرج عرب در واکنش به حواشی اخیر لیگ و صحبت های فرهاد مجیدی مبنی بر تلاش برای قهرمانی پرسپولیس، گفت: دنبال حاشیه نیستیم و سراغ دعوا نمی‌رویم؛ فقط جام می‌خواهیم.

نه دنبال حاشیه می‌رویم نه دعوا می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: مهم‌ترین اتفاقی که باید در پرسپولیس بیافتد تلاش همه جانبه اعضای تیم است. خوشبختانه این موضوع در تمام بازی‌ها رخ داده است و فارغ از هر نتیجه‌ای باید رضایت خودمان را نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان اعلام کنیم. به هر حال فوتبال است و روزهای سخت هم در آن وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نگران از دست دادن جام قهرمانی در هفته آخر مقابل پارس جنوبی جم نیستید افزود: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. مطمئن هستیم مزد زحمات خودمان را خواهیم گرفت. همانطور که سرمربی تیم قبلاً گفته بود به بیشترین تعداد جام در ویترین افتخارات پرسپولیس فکر می‌کنیم.

وی درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه قهرمانی احتمالی پرسپولیس تصریح کرد: پاسخ من به ایشان تنها یک جمله است:؛ نه دنبال حاشیه هستیم و نه سراغ دعوا می‌رویم. جام می‌خواهیم و تمام!

عرب در پایان خاطرنشان کرد: تمام ارکان باشگاه در هماهنگی کامل هستند تا بتوانیم فصل را با کوچک‌ترین دغدغه به پایان برسانیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.