معاون هنری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: عواید حاصل از نمایش 'باغ خونی' که از شنبه شب در 'موزه زنده زیارت' مشهد به اجرا درآمده است، به سیلزدگان استانهای مختلف کشور اختصاص می یابد.

اجرای نمایش 'باغ خونی' در مشهد به نفع سیلزدگان

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سیم ریز با بیان اینکه این نمایش برای دومین بار در مشهد به اجرا درمی آید، افزود: 'باغ خونی' دی ماه پارسال مدت ۱۰ شب در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا داشت که در این مدت پنج هزار و ۷۰۰ نفر آن را تماشا کردند و از این تعداد ۴۰ درصد برای نخستین بار تماشاگر نمایش صحنه ای بودند.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه مردم از نمایش 'باغ خونی'، عوامل این نمایش بار دیگر به سفارش موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در سالن جدید موزه زنده زیارت (محل سابق کارخانه نخریسی) در مشهد که گنجایش ۱۵۰ نفر را دارد، آن را به اجرا درآورده اند.

وی گفت: اجرای نمایش 'باغ خونی' با حمایت انجمن هنرهای نمایشی کشور و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و عواید حاصل از آن از طریق جمعیت هلال احمر به مناطق سیلزده ارسال می شود.

سیم ریز افزود: 'باغ خونی' یک نمایش درام خانوادگی است که واقعه گوهرشاد در مشهد را بیان می کند.

وی اظهار داشت: نویسنده این نمایش محمد نقایی است و بازیگران مطرح کشور شامل پرویز فلاحی ‌پور، کامران تفتی، سعید صادقی، محمد الهی، امیر محاسبتی، جلال کریم‌ زاده، جواد محمدزاده، زهره مرادی، محبوبه سلطانی، مجید بخششیان، مهشید شریفی، احسان امیرپور، مهران مطیع و سجاد انتظاری در آن نقش ایفا می کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.