مسیحی تازه مسلمان شده از آلمان گفت: بهترین روش تبلیغ دین، تغییر رفتار خودمان است.

بهترین روش تبلیغ دین، تغییر رفتار خودمان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، سونیا فرای گفت: بهترین روش تبلیغی دین اسلام، تغییر رفتار خودمان است و برای رسیدن به آن باید به دستورات خداوند و ارائه طریق اهل بیت(ع) عمل کنیم.

مسیحی تازه مسلمان شده از آلمان با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: نه تنها در ایران بلکه مسلمانان باید در همه کشورهای دیگر تلاش کنند تا بتوانند چهره واقعی اسلام را نشان دهند.

وی با اشاره به موانعی که در راه تشرف ایشان به دین مبین اسلام بود، بیان کرد: مادرم اولین مانع تشرف من به دین اسلام بود، چون وی مسیحی بود و خیلی نگران بود، وقتی قرآن را در دست من دید، گفت، مبادا آن را با انجیل عوض کنی و من به وی گفتم، فقط می‌خواهم اطلاعات به دست بیاورم و کار غلطی انجام نمی‌دهم.

فرای به توصیه‌های یکی از اساتید خود اشاره کرد و افزود: وی نیز می‌گفت، به سراغ اسلام نروید، خطرناک است، حقوق زنان در آن پایین است و علاوه بر اینها دوستانم نیز من را از تشرف به دین اسلام نهی می‌کردند و من در پاسخ به آن‌ها می‌گفتم، فقط می‌خواهم به حقیقت برسم و هر چه که با عقل بتوان قبول کرد آن را می‌پذیرم.

مسیحی تازه مسلمان شده از آلمان با اشاره به حضور بیش از دو ساله‌اش در ایران، یادآور شد: فضای معنوی مشهد متاثر از وجود بارگاه منور رضوی است، اما با این حال گویی خیلی‌ها علاقه‌ای به تفکر در خصوص مذهب ندارند که به نظر من باید فضای فکری این افراد شناسایی شود و سپس آن‌ها را جذب کرد.

وی با اشاره به بهره‌مندی از ابزارهای نوین رسانه‌ای، متذکر شد: امیدوارم شبکه جهانی امام رضا(ع) بتواند با نشان دادن چهره واقعی اسلام، ایران واقعی و شیعه واقعی تاثیرگزار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.