مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان آستان قدس رضوی از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی این نهاد در سه استان سیل‌زده گلستان، خوزستان و لرستان در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده در ماه مبارک رمضان

کاشانی: حجت‌الاسلام والمسلمین عماد دخانی افزود: بر اساس تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر اینکه رسالت اصلی این سازمان انجام کار فرهنگی در مناطق سیل‌زده است بنابراین بر اساس بازدیدهای میدانی و جلساتی که در مناطق هدف (در استان‌های سیل‌زده) انجام شد، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در 10 عنوان توسط واحدهای تابعه سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان سال جاری در مناطق سیل‌زده این سه استان اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مناطق سیل‌زده مقدمه‌ای برای انجام خدمات فرهنگی به شمار می‌رود، ادامه داد: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، اجرای گروه‌های سرود آوای رضوان، توزیع اقلام و بسته‌های فرهنگی متناسب با جامعه مخاطب، فعالیت کانون‌های خادمیاری تعلیم و تربیت در حوزه عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده این سه استان و حمایت از حداقل 10 مسجد و با حداکثر صرف 10 میلیون تومان در هر استان از جمله این برنامه‌هاست.

این مقام مسئول متذکر شد: قالب برنامه‌های پیش‌بینی شده مبتنی بر ظرفیت خادمیاری در این سه استان خواهد بود و تمام این برنامه‌ها توسط 15 کانون تخصصی خادمیاری فرهنگی در مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود به گونه‌ای که ظرفیت این کانون‌های خادمیاری در راستای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده به کار گرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها با اطلاع و مدیریت مدیران دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این سه استان و مسئولان فرهنگی این دفاتر و سررابطین کانون‌های خادمیاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.