گیلان- محسن جعفری با بیان اینکه معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در تمامی نواحی و شهرهای استان راه‌اندازی شده است، گفت: مدیریت اجتماعی در نواحی ۱۸ گانه استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

مدیریت اجتماعی در نواحی ۱۸ گانه گیلان راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، محسن جعفری با اشاره به  ۵ حوزه فعالیت در معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: انتقال برخی از مأموریت‌های ویژه در بخش‌ها و مباحث مختلف از سایر معاونت‌های سپاه به معاونت اجتماعی واگذار شده است.

وی آسیب‌های اجتماعی را یکی از حوزه‌های ویژه معاونت اجتماعی سپاه دانست و گفت:‌ یکی از دغدغه‌ها و برنامه‌های اصلی ما در بخش آسیب‌های اجتماعی است که نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مختلف اقشار و دستگاه‌ها به‌ویژه دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها جهت برنامه‌ریزی جهت اجرا است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: این معاونت در حوزه درمان معتادان و پیشگیری از وقوع معضل اعتیاد، برنامه‌های خود را در سالجاری در ۴ محور برنامه ریزی کرده است.

جعفری، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، پیشگیری از اعتیاد و مباحث مربوط به درمان و کمپ معتادان، امور نخبگان و ثمن‌ها را از حوزه‌های فعالیت معاونت اجتماعی و... دانست.

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات در جامعه را برطرف کرد یادآور شد: با مدیریت صحیح منابع می‌توان بسیاری از ضعف‌ها و مشکلات جامعه را در حوزه‌های اجتماعی رفع کرد.

جعفری با بیان اینکه معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در تمامی نواحی و شهرهای استان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت اجتماعی در نواحی ۱۸ گانه استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

وی برگزاری سلسله نشست‌ها و مشاوره‌های پیشگیری از اعتیاد در اقشار و محلات حاشین‌نشین و خانواده‌های دارای معتاد، تسهیل‌گری جهت ایجاد کمپ درمان معتادان، اجرای طرح مددیار را از برنامه های معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در حوزه اعتیاد عنوان کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.