البرز - رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: عرصه ۲.۵ هکتاری در کنار میدان میوه و تره باربه عنوان‌سامانه فروش محصولات کشاورزی در سازمان جهاد مطرح شده و مجوز گرفته است.

ساخت وساز  میدان میوه و تره‌بار کرج مجوز دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس وحیدی عصر یکشنبه در جریان بازدید مسئولان ارشد استانی از بازار میوه و تره بار کرج به عرصه ۲.۵ هکتاری که در کنار میدان میوه و تره بار ایجاد می شود اشاره کرد و گفت: ‌این عرصه به عنوان‌سامانه فروش محصولات کشاورزی در سازمان جهاد مطرح شد و مجوز گرفته است.

وی افزود: کمیسیون زیربنایی استان نیز موافقت  کرد و در نهایت بعد از مراجعه مالکین آن به شهرداری ما نیز نسبت به صدور جواز آن اقدام کردیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج به توافق نامه سال ۶۶ در خصوص میدان و بازار میوه و تره بار کرج اشاره کرد و گفت: در آن مدیریت میدان‌ میان سه بخش هیات امنا، اتحادیه بارفروشان و شهرداری تقسیم شده است که در قالب آن هر کدام وظایفی دارند از اینرو  در یک بند از توافق نامه سال ۶۶ بازار میوه و تره بار ذکر شده که اولویت هرگونه توسعه جدید در این مجموعه با اتحادیه بارفروشان است.

 وی در خصوص ایجاد این مجموعه جدید کنار میدان ‌تره بار گفت: مراحل اخذ مجوز قانونی طی شده است و در حضور دادستانی نیز مطرح شده است.

وحیدی با بیان اینکه اگر قرار بود این‌بازار تحت عنوان کاربری میدان میوه و تره بار تاسیس شود باید از پرداخت عوارض معاف شده باشند، ‌گفت:  در حال حاضر تحت این عنوان از مالکین مربوطه دریافت عوارض را خواهیم داشت.

وی به بحث ترافیکی بازار میوه و تره بار کرج اشاره کرد و گفت: ورود ماشین های مختلف از جمله وانت، کامیونت را در کنار ورود خودروهای شخصی به این بازار را داریم‌ که در سال قبل برای ساماندهی تردد این خودروها طبق مصوبه شورای شهر مقرر شد در سال جاری  وضعیت گیت های ورودی از حالت فعلی خارج شده و مکانیزه شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در پایان گفت: خیلی از خودروها برای حرکت به سوی شیخ آباد و یا نوروزآباد  از میدان میوه و تره بار عبور می کنند و این موضوع را نیز ساماندهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.